Skocz do zawartości

SevZabrze

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SevZabrze

  • Urodziny 25.04.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Sev
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zabrze

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Podepnę się tutaj ponieważ odpowiedzi nie znalazłem mimo szukania na całym forum a moderator mojego posta usunął... Koledzy. Od jakiegoś czasu przestała mi działać szyba w drzwiach od strony kierowcy. Wszystko było ok, później potrafiła się kilka razy zawiesić i nim ruszyła w dół czy w górę - minęło kilka minut. Teraz nie działa już w ogóle. Mało tego - przestał też działać centralny z pilota choć otwierając z wkładki - odbija i zamyka wszystko... Wiązka kabli nie wygląda źle. Znajomy wspominał coś o przerwanym kabelku masy (brązowy) w harmonijce gumowej. Dodam jeszcze, że nim otwieranie szyb popsuło się na dobre - było słychać dziwne chrobotanie w przekaźnikach pod zegarami kokpitu. Czy tam znajduje się jakiś przekaźnik odpowiadający za pracę szyb/centralnego zamka? Zaznaczam, że i jedno i drugie nie popsuło się od razu. Działało co raz gorzej aż przestało. Proszę o wskazówki bo nie daje mi spokoju to chrobotanie - słychać je (nie zawsze jednak) od momentu jak nacisnę przycisk osuwania szyby w drzwiach, gdy go nacisnę, chrobotanie ustaje, przerywa, znów je słychać a szyba ani drgnie... Po wyjęciu kluczyków nadal coś tam chrobocze i po kilku minutach przestaje i włączają się na 3-4 mignięcia światła awaryjne i wszystko wracało do normy na jakiś czas....
  2. Witam Cię. Podziwiam za wiedzę - to odma, ta boczna, dłuższa rurka. Na samym dole był wyciek. Wszystko poprawione i wymienione. Być może straciłem kasę, fakt, ale co zrobić, nie znam się na mechanice samochodowej. Widzę, że również jesteś z Zabrza. Jakbyś polecił mi kogoś z VAGiem to byłbym wdzięczny i postawił browarka. Dziękuję za odpowiedź!
  3. Witam, nie wiem czy dobry dział - w razie czego proszę o przeniesienie. Mam VW Passata 1997, TDI 90KM. Po przejechaniu 350 tyś km z silnika zaczął już niemal płynąć olej zatem autko odstawione na warsztat. Diagnoza - głowica do planowania, wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelki klawiatury i do tego rozrząd oraz uszczelnienie przewodów płynu chłodzącego (był wyciek na silnik) oraz wymiana gumowej rury odmy (cała popękana). Po odebraniu autka na "testy" zauważyłem drobny wyciek płynu - na szczęście śladowy - co jestem w stanie poprawić nawet sam lub uszczelni to mechanik. Niestety po tygodniu jazdy musiałem dolać pół litra oleju (przejechałem jakieś 400km). Widać wycieki pod autkiem - w dużej mierze to płyn chłodzący ale i olej. Okolice uszczelki klawiatury czyściutkie, silnik tam, gdzie go czyściłem po naprawie - również czysty. I teraz uwaga. Prosiłem by sprawdził miskę olejową ale stwierdził, że miska jest ok... choć na przeglądzie niemal rok temu już zwrócono mi uwagę na wyciek z miski... Do tego nie założył mi jeszcze tej gumowej rurki odmy - uszczelnił tylko taśmą budowlaną, wzmacnianą choć i ta kończy swój żywot i widać już prześwity. Rurka gumowa odmy była zamawiana i dostarczą ją do mechanika za 2 dni. Moje pytanie. Czy odma w takiej postaci może mieć wpływ na tak spore wycieki? Czy to możliwe by po planowaniu głowicy i wymianie uszczelek aż tak spaprać sprawę że nadal cieknie czy to jednak powodem może być ta miska olejowa? Dodam, że autko jeździ bez zarzutu. Pali normalnie. Proszę o jakieś wskazówki.
  4. Pomogło. Dziękuję. Punkt dla Ciebie
  5. Witam wszystkich. Mam problem z oświetleniem podczas używania biegu wstecznego. Żarówka nad przeciwmgielnym działa zawsze i bez zarzutu natomiast ta druga nie działa w ogóle. Wymieniłem 2 razy żarówkę. Niestety działa tylko chwilę. Problem z masą? Jak to rozwiązać? Proszę o jakieś sugestie, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności