Skocz do zawartości

marcindriver

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wymieniłem cały wybierak w idealnym stanie, niestety bez zmian, mam dość
  2. Czyli rozumiem że tą część z nr 28 ze skrzyni 5-biegowej na rysunku da radę wykręcić gdzieś z używanego wybieraka i wymienić u siebie??
  3. Pomyślałem żeby wymienić cały wybierak, czy warto jeśli ta tulejka byłaby w lepszym stanie niż u mnie??
  4. No niby racja, tylko czemu nie grają też tylne malutkie??
  5. Radio dziś podłączałem inne i nawet prawie nowe, żadnej zmiany dalej to samo - czyli tył całkowita cisza, przód grają dwa malutkie, a basowe "coś tam" charczą jak wezmę głośniej radio Może ktoś miał podobny przypadek??
  6. A czy te głośniki to też wina tego zamka czy po prostu jeszcze coś jest z czymś nie tak ??
  7. Dziękuję za podpowiedź czyli ta krańcówka to jest to samo co mikrostyk? czy ten zamek jest cięzki do wymiany?
  8. Sprawdzałem kostki pod plastikiem na nogę od kierowcy, wszystkie kostki ładne, sprawdzalem wyjmowałem ruszałem, żadnej zmiany w glosnikach basowch, sprawdzałem kable w przelotkach gumowych w drzwiach i tam też ruszalem we wszystkie strony, izolacja ok, nic nie zlamane (a przynajmniej tak mi się wydaje), Niemożliwe żeby wszystkie 4 głośniki się spaliły przecież??..
  9. No bezpieczniki to wątpie, bo w innych drzwiach jak się otworzy to palą się lampki drzwi oraz kabiny w środku, tylko te przednie prawe drzwi coś nie tak, centralny też dobrze działa w tych drzwiach
  10. Czy to może być mikrostyk w prawych drzwiach??jak to można sprawdzić??
  11. Witam, posiadam Passata B5 FL, co może być przyczyną że nie działają wszystkie 4 głośniki basowe w drzwiach??, działają tylko te 2 niskotonowe małe w przednich.Poza tym nie pokazuje się kontrolka otwarcia drzwi prawych gdy je otworze i nie ma podświetlenia ani kabiny ani pod drzwiami. Co może być przyczyną??
  12. Dodam że wczoraj wyjechałem z garażu było +15 st. i dwójka weszła bez prawie już bez oporu, minimalnie, jednak ta temperatura wiele pomaga, ale wiadomo że najlepiej byłoby to naprawić, tylko jak zrobić tą tulejkę/przegub na wybieraku bo tam jest luz ????....
  13. może trochę zagmatwałem, czy przez ta tulejkę może ciężko wchodzić 2 bieg????.....
  14. Czy możliwe że przez ta tulejkę takie są objawy??jakby był synchronizator to by na rozgrzanym i na zimnym zgrzytało, a przecież nie zgrzyta tylko przez dosłownie kilka włączeń drugiego biegu od początku jazdy i chodzi tak jak powinien, dodam że lewarek jest sztywny biegi w chodzą w swoje miejsce i sam wraca wraca w neutralne położenie, nie trzeba ich szukać, jest precyzyjnie. Czy ktoś mógłby coś podpowiedzieć??
  15. Witam, jestem nowy na forum, wiem że może był już taki temat ale nie znalazłem konkretnej podpowiedzi. Mam problem z drugim biegiem na zimnym silniku, gdy chce włączyć muszę użyć siły żeby go wbić, nie zgrzyta nic tylko tak jakby coś blokowało go, inne biegi w porządku, ogólnie skrzynia cichutka, ostatnio wymieniony uszczelniacz i olej Fuchs zgodnie z parametrami. Wystarczy przejechać 10 km i już o wiele lepiej jest, gdy cieplej na dworze lżej wchodzi na zimnym ale i tak ciężko. Mechanik przy wymianie oleju w skrzyni zauważył, że na końcu wybieraka jest dosyć spory luz na tulejce/przegubie, tam gdzie ta śrubka przy łączeniu z wybierakiem i sugerował że to może być przyczyną tej "dwójki". Na początku obstawiałem synchronizator, ale nabrałem podejrzeń co do tej tulejki i teraz pytanie do Was, czy ktoś już przerabiał ten temat i co zrobić w tej sytuacji??z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności