Skocz do zawartości

bobdeejay

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    1999
  1. dodam jeszcze jedno, po wyczytaniu postów u mnie też się pojawia piszczenie spod maski na włączonym zapłonie a potem cichnie, ładowanie bez obciążenia mam 14V, czy to może być regulator napięcia ?
  2. wpinam w szereg multimetr między klemą a akumulatorem, i jak zaczełęm się bawić centralnym to przez chwilę prąd się utrzymywał ok 130-140mA i po chwili spadał do 40mA i te 40mA ciągle pokazuję
  3. właśnie akumulator mam roczny i gdy go zostawiłem odłączonego na pare godzin to napięcie nic nie uciekło
  4. Witam, ostatnio chcę odpalić samochód po pracy i nie udało się go odpalić, akumulator rozładowany, wróciłem do domu i go nie ładowałem i na drugi dzień rano odpaliłem bez większych problemów ale później znów to samo, więc zaczełem się trochę bawić i na postoju przy zamkniętym i otwartym samochodzie wszystkie lampki zgaszone pobiera prąd ok 40 mA gdy wyjmę bezpiecznik nr 14 to prąd spada do ok 10mA. wiem że ten bezpiecznik jest powiązany z modułem komfortu ale czy jest wiadome od jakiego/jakich obwodów on jest dokładnie ? rozebrałem tylne drzwi wszystko ok, odłączenie przewodów silnika szyb nic się nie zmienia. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności