paździerzowścik
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Dziś rano wsiadam jadę i zorientowałem się że podczas jazdy nie działają mi kierunki i wycieraczki. Zresetowałem zapłon, odpaliłem ponownie i wszystko działało jednak ani kierunki ani wycieraczki nie działają po włączeniu zapłonu jeżeli silnik nie jest odpalony. Problem dotyczy Passata B5 1.6 1997. Czy mógłby ktoś pomóc rozwiązać ten problem?
-
Witam wszystkich serdecznie. Próbowałem zdiagnozować problem na własną rękę, ale wczoraj sie poddałem i stwierdziłem, że poruszę ten temat na forum. Mianowicie ponad rok temu kupiłem Passata b5 1997 rok z silnikiem 1.6 AHL z instalacją gazową. Silnik od razu zdawał się pracować głośno i wolno schodzi z obrotów jak się rozgrzeje i postanowiłem, że trzeba temu zaradzić. Objawia się to tym, że przy zmianie biegów obroty idą jeszcze o jedna podziałkę na obrotomierzu do góry i potem wolno opadają wydając głośny dźwięk wycia. Słyszałem o możliwości ślizgania się sprzęgła, uszkodzonej skrzyni biegów, ale od czasu do czasu wyskakuje mi sporadyczny błąd sondy lambda 18-10 oxygen sensor upper limit. Sprawdzałem tą sondę na blokach pomiarowych na vag com i sonda pokazuje stałą wartość 1.00. Sprawdzałem także miernikiem czy wysyła sygnał do silnika i wysyła jednak dziwi mnie niesamowicie to, że jak odepnę sondę lambda to silnik nie zmienia w ogóle swojej pracy zarówno na biegu jałowym, przy odpalaniu jak i pod obciążeniem. Tak samo było po odpięciu przepływomierza. Silnik się nie dławi, nie rzuca nim tylko po prostu głośno chodzi i dziwnie schodzi z obrotów. Jak ktoś z Was miał ten problem lub nie miał ale wie co to może być to będę bardzo wdzięczny za podpowiedź Ps. Na benzynie i na gazie objawy są identyczne