Skocz do zawartości

Wolf 2500

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Pierwsze co zobacz swiece ja tak miałem 4 padnięte i po tym ustalo wiruje tylko na zimnym po rozgrzaniu jest ok wiec może u ciebie to samo jak nie pierwsze co to wiazka wtyczki niech zobaczy ci mechanik
  2. Trzeba odkręcić pokrywę oczywiście nowa uszczelka i pod tą czarna pokrywa jest cała listwa ja się wymienia lub serwisujemy na zasadzie zaciśnięcia wtyczek w środku bo być może się poluzowaly i tak jak wcześniej wspomniałem ze gdy silnik jest zimny to nie ma styku i klekocze jak by na 3 gary po rozgrzaniu oleju w silniku i rozprowadzeniu robi się styk wiec myślę że warto kupić już nowa listwę żeby na parę lat był spokój
  3. Witam ja wymieniłem 4 na raz nic się nie zmieniło ale mam przypuszczenia ze na 90 procent jest to wiazka do pompowtryskiwaczy wyczytałem ze owe wsowki które dają prąd wypiely się a pod wpływem ciepła oleju jest styk i działa poprawnie
  4. 20180204_115736.mp4Witam pytanie problem z silnikiem mianowicie do wczoraj wszystko było ok a rano odpaliłem auto zaczęło klekotac jak traktor cały silnik skacze zapala sie kontrolka esp po zgaszeniu silnika problem na chwile znika nadmieniam iż filtr paliwa powietrza wymienione spalanie doSC duże 10litrow w mieście 8 trasa był na kompie nic nie wskazywało na błędy prócz 2 20180204_115736.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności