Skocz do zawartości

ouzo

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ouzo

  • Urodziny 15.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grodzisk maz

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. ouzo

    kolo dwumasowe

    cemey603@ niestety tez mam problem z kolem dwumasowym ale jedynie je slychac przy zimnym silniku w sumie nie odczułem aby mi drżał przy jakis predkosciach
  2. ostatnio jechalem do Niemiec srednia predkosc na autostradzie od 180 do 220 spalanie bylo 9,8/100km przynajmniej tak pokazywal komputer
  3. luka 2005 bylem u kilku mechanikow i ani jeden nie potrafil z djagnozowac problemu ostatni z mechanikow wyciagnol owy sterownik i stwierdzil ze nie da sie go zregenerowac wiec pojechalem do serwisy VW problem z djagnozowali w 5min co najlepsze ze sterownik ktory wczesniej wyciagal mechanik byl dobry a gadal mi ze w 100% to jest jego wina i mial go kupic wlasnie za 1200zl ale nie dawal gwarancji na niego w servisie okazalo sie ze duzy wiatrak sie spierniczyl przepalil az byla przytopiona wiazka przewodow ktora do niego dochodzila koszt byl niestety jeszcze wiekszy Wiatrak - 1400zl razem z wymiana tych przetopionych przewodow plus robocizna 400zl koszt 1800zl no i oczywiscie gwarancja na 2 lata ja wiem ze lepiej jest wydac mniej jadac do warsztatu samochodowego tylko ze bylem u 6 mechanikow i odnioslem wrażenie ze żaden z nich nie mial zielonego pojecia co robic praktycznie wiecej szkód by narobili jak by naprawili
  4. Jesli ktos bedzie mial taki sam problem to szykujcie sie na wiekszy wydatek tak jak kolega rosiel napisal jest to sterownik wentylatora niestety jak mi powiedziano te sterowniki czesto w pasatach szwankuja koszt takiego sterownika to 1200zl radze wymieniac je w serwisie bo przynajmniej daja gwarancje daje to jeszcze 300zl wiec= 1500zl z wymiana pozdrawiam
  5. nie bede zakladal tematu wiec sie zapytam a czy jak wymienie radio w moim pasku to czy nie bedzie problemow z kierownica multimedialna czy to bedzie wszystko dzialalo i oczywiscie wyswietlanie radia na konsoli miedzy zegarami bo w tej chwili mam rns300 i chcialbym zmienic na JVC KW-NX7000 http://www.jvc.pl/product.php?id=KW-NX7000E&catid=100034
  6. podpiecie VAG nic nie wykazalo ale tak jak kolega napisal ze pewnie przekaznik lub zwarcie heh w servisie bylem to za tydzien dopiero moga naprawic tragedia
  7. odlaczenie akumulatora nic nie pomoglo wogole musze go odlaczac na noc bo zdechnie do rana dopiero moj mechanik z urlopu wraca 25 i musze czekac boje sie tylko zeby wkoncy wiatrak nie padl od takiego ciaglego chodzenia na pelnych gwizdkach pod maska przy bezpiecznikach mozna odlaczyc jeden bezpiecznik ktory odpawiada za ten wentylator tylko czy jak go odlacze to czy bedzie dzialal ten od chlodnicy czy nie sa oba podpiete pod ten sam obwód
  8. chyba nikt na forum nie zna przyczyny 3 warsztat samochodowy dzisiaj zaliczam i nie wiem co to jest
  9. Witam posiadam Passata B6 z 2006r 2.0 TDI 140Km kombi w wersji sportline i mam pewien klopot z wentylatorem nie znam sie zbytnio na mechanice wiec opisze to w prosty sposob a wiec jak wczoraj przyjechalem i po zgaszeniu silnika wentylator caly czas pracowal nie dziwilo mnie to bo bylo goraco ale minely 3h i nadal pracowal nie chce sie wylaczyc wogole jest to wentylator ten mniejszy chyba to jest jak sie nie myle od klimatyzacji prosze o pomoc co moglo pasc i jakie moga byc tego koszty ale przypomne jeszcze ze wczesniej zapalila mi sie kontrolka Dieselpartikelfilter [DPF] byl to filtr w ukladzie wydechowym mechanik mi doradzil zeby przegonic samochod na trasie a kontrolka zniknie w celu przepalenia filtra przegonilam znikla ale po tym powstal problem wentylatora
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności