Skocz do zawartości

Koperek

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Update: wymiana czujnika położenia wału nic nie dała. Okazało się, że po zgaśnięciu silnika cewka zapłonowa nie daje iskry na kablu. Po wymianie całej cewki na nową (NGK) auto pali i jeździ normalnie. Zobaczymy co będzie dalej.
  2. Witam, też podepnę się pod temat. Kupiłem niedawno Passata i zostałem uprzedzony o błędzie z czujnikiem. Nie widziałem, że problem właściwie uniemożliwi mi normalne korzystanie z auta. Silnik po nagrzaniu się szarpie a potem nagle gaśnie i trzeba zjechać na pobocze. Po odczekaniu chwili i długim kręceniu rozrusznikiem zapala z powrotem, ale wystarczy przejechać kilka minut z normalną prędkością i problem powtarza się. Zamówiłem już na jutro czujnik i świece, będę wymieniał i dam znać co wyszło. Dzięki kolego @Kear za instrukcję wymiany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności