Skocz do zawartości

pawskoc

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawskoc

  • Urodziny 09.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam wszystkich, U mnie objaw jest taki że początkowo jak włączałem światła długie to mi się uruchamiały po pewnym czasie, ale teraz jest tak, że jak je włączam to wcale się nie świecą ani na mruganie ani na stałe pomimo iż przy włączaniu kierunkowskazów(góra-dół) działają one prawidłowo? Nie wiecie co jest przyczyną? Bezpiecznik świateł jest ok sprawdziłem i żarówki tak samo.
  2. Nie do końca bo fotele i kanapę mam taki bardzo ciemny szary z takim drobnym kolorowym wzorkiem. Czy podłokietnik ma kolor taki sam jak boki samochodu?
  3. Niestety ja zdjęcia nie mogę zrobić jest za bardzo wytarty napis ale odczytując to jest po kolei tak: WVW.......... ARM 3B23V5 PASSAT LIM. BASIC 74KW DWG LB7Z FC EU3D.5G ARM X4J BOA COV GOC H68 J1P D2B Q1A VOA 1AC 1G2 2PQ 5RQ 5SL TSU - 3SO 8TO QG2 - 8GD 8R1 1LZ 0JD OVC 1BA A też chcę sobie dokupić podłokietnik to jaki mam kolor?
  4. Dobra sprawa rozwiązana opowiem to w całości jakby ktoś miał problem w przyszłości a miałby iść do elektryka i dużo kasiorki wydać na ściemach elektryka: A więc w pracy mam znajomego elektryka z miernikiem wzięliśmy sobie miernik i pełno kabelków do testowania i tak wyjąłem włącznik do klapki wlewu paliwa i sprawdziliśmy 4 kabelki który co daje i były 2 od akumulatora przez moduł komfortu(1,3) i 2 które szły do wlewu(2,4). Z tyłu koło wlewu zrobiliśmy obieg zamknięty i podłączyliśmy dodatkowe 2 kabelki do silniczka i do kostki przy włączniku na wyjętym włączniku rezultat był taki że przy bezpośrednim podłączeniu silniczek chodził jak traktor czyli przewody od akumulatora i modułu były ok tak samo te do wlewu paliwa bo zastosowaliśmy obwód zamknięty. Okazało się po rozebraniu włącznika że stało coś się z diodą w włączniku robiły się na niej jakieś przebicia i raz działała a raz nie - kiedy się dioda świeciła to zbiornik się otwierał a kiedy nie to 0 reakcji. Moim rozwiązaniem będzie kupienie nowego włącznika do wlewu paliwa a tak na przyszłość dla wszystkich lepiej jest najpierw wszystko sprawdzić na mierniku i zwykłych kabelkach a nie płacić za coś co mówią że jest niesprawne a tak naprawdę to zwykłe nabijanie w balona.
  5. No wiesz ja mam włącznik do otwierania klapki w samym środku samochodu koło hamulca ręcznego... to jak mam go wyciągnąć ale jak podważyć go?
  6. A jakbyś zrobił to dałbyś znać czy Tobie pomogło bo tak wiesz bylem i u elektryka i mechanika i mądrego na to nie było a człowiek zbytnio nie ma czasu i za dużo pracy aby tak cały dzień poświęcić na samochód.
  7. Witam serdecznie czytałem całe Wasze wypowiedzi i szczerze sam nie wiem teraz co robić u mnie w passacie mam taki problem że myślałem że spalił mi się silniczek do otwierania więc kupiłem nowy działał dokładnie 5 razy i stanął tak samo jak stary. Byłem u mechanika podłączyliśmy oby dwa pod osobne zasilanie 12V to chodził jak traktor czyli nie spaliły się. Byłem także u elektryka i sprawdził mi testerem dojście do silnika czyli dopiero jak naciskam przycisk od wlewu paliwa to dopiero płynie prąd 12V dopiero po wciśnięciu guzika i ta wartość się nie zmienia, czyli przebić żadnych i spadków nie ma a i tak nie chce działać. Ale zauważyłem takie coś że jak włożyłem przewód do silniczka to te całe urządzenie chodzi bardzo ciężko a jak jest wypięte to ten cały "cycek" chodzi lekko a tak czy jest w obudowie czy na zewnątrz to nie chce ruszyć go. Co teraz polecicie mi zrobić bo już dosłownie dostaje szału
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności