Skocz do zawartości

Gino

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Gino

  • Urodziny 20.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. hej, waszym zdaniem która z firm jest lepsza jeżeli chodzi o przednie lampy TYC czy DEPO. Właśnie stoję przed kupnem i fachowiec z CAR-POL poleca mi TYC twierdząc, że są lepsze. Przeczytałem już sporo ale o TYC jest informacji jak na lekarstwo.
  2. Po wymianie elektrozaworu silnik pracuje prawidłowo.
  3. Hej, Po wyczyszczeniu jest sucho więc na razie tak zostawię. I w tym przypadku nie wiele to da gdyż doczytałem że ta czarna gruszka odpowiada za gaszenie silnika, która ma 2 położenia otwarte/zamknięte i steruje dolotem powietrza w EGR. A u mnie jest cały czas w położeniu pośrednim - przez to silnik dostaje za mało powietrza na wyższych obrotach i się "dusi". Myślę, że może elekrtozawór (ten mocowany do osłony filtra powietrza) jest do wymiany? Co o tym myślicie? Z góry dzięki.
  4. Witam, Wyczyściłem EGR, założyłem uszczelki i wszystko było ok. Ale po przejechaniu 30 km i po ponownym uruchomieniu i ruszeniu samochodem nie można się rozpędzić. Więc znów maska do góry. Sprawdziłem podłączenia i szczelność i niby ok. Na biegu jałowym wchodzi na obroty ale po chwili się przymula i szarpie silnikiem. Zdjąłem więc wężyk podciśnienia od (nie wiem jak to nazwać) czarnego elementu mocowanego z boku EGR i jak ręką odjąć. A nawet na obr. wkręca się lepiej. Dodam że przed czyszczeniem wszystko było podpięte i pracowało prawidłowo (oprócz wycieku oleju z zaworu). Czy ktoś z szanownych kolegów może wyjaśnić przyczynę tego zachowania? Może ktoś wie jak to naprawić, żeby wszystko było na swoim miejscu i spełniało swoją funkcję. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  5. Witam, również mam problem z jedynką, i nie ma zasady ile przejadę. Pomaga ponowne wciśnięcie sprzęgła i wrzucenie 1. biegu. Nie wiem czy w pasku można to jakoś regulować/naprawiać ale w poprzednim samochodzie (Vectra B) wystarczyło wymienić jakiś popychacz i wrzucanie jedynki było bez zarzutów. Może w pasku też coś takiego trzeba zrobić. Przy następnej wizycie u mechanika zapytam i podzielę się wiadomościami, chyba że ktoś inny zrobi to prędzej. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności