Skocz do zawartości

tomasz123

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomasz123

  • Urodziny 04.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wyszkow

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Juz doszłem niszczelność przy pompie vacum, oprócz drgań twardy pedał hamulca i brak mocy auto zaczynało startowac przy 3000 tyś obrotów. naprawa ;wymiana opaski zaciskowej na wejsciu pompy vacum ,zadne próby klejenia tego miejsca nie przyniosły skutku a doprowadziły do tego że trzeba było wymontować vacum ponieważ ta nieszczelność zassała klej do gniazda . Teraz wszystko gra autko nie drży hamuje jak trzeba .
  2. witam. w moim pasku od niedawna występuje drżenie [kierownica deska drążek skrzyni cała buda ] przy 900 1000 obr powyżej 1500 obr wszystko ok powyzej 4000 tys obrotów metaliczny podzwięk. Wymiana lewej poduszki nic nie wniosła , silnik sprawdzany vagiem wszystko ok,mechanik rozkłada ręce , ewentualnie naczytałem sie o łaczniku drgań
  3. Witam. U mnie też był kłopot z ogrzewaniem przejazd około godziny a w autku można było browar chłodzić temperatura 90 ni drgnie ,po,15 nim postoju lekko ciepłe powietrze chwila jazdy i zpowrotem zimne .Wizyta u mojego mechanika czyszczenie nagrzewnicy sprężarką + butelka G12 koszt 60 zł, zadowolenie bezcenne . Wszystko gra ; )
  4. całkiem inna historia . punkt 1 wymieniony mechanik. punkt 2. niedokręcona śruba amorka u góry + przedni wachacz ponownie
  5. Witam. U mnie ta sama historia prawa strona zawieszenie wymienione koncowka drażka też , przegób LOBRO .Po wymianie amorka KAYABA gaz stukanie przed wymianą nie stukało. Na stacji diagnostycznej wszystko ok. Mechanik załamany. Help:dupablada
  6. w ASO chilińscy za rozrząd z wymianą mi zaśpiewali 1900 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności