Skocz do zawartości

B123

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O B123

  • Urodziny 01.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    UK

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam serdeczenie. Silnik avg czyli mlodszy brat afn-a. Od ponad 3 lat auto jezdzi na 5w40 Castrol edge. Wiekszosc roku trasy 3-6km po miescie x2 dziennie . Zuzycie ok 200ml oleju na 1000km od kiedy pamietam. Wyglada na to ze uszczelniacze turbiny lekko puszczaja. Z racji krotkich odcinkow chce wymienic na olej Mobil 1 0w40. Czy ktos z Kolegow (i Kolezanek) jezdzi na takim oleju ? Ze strony sprzdawcy kopia specyfikacji : Mobil 1 FS 0W-40 meets or exceeds the requirements of: API SN, SM, SL, SJ —ACEA A3/B3, A3/B4 Mobil 1 FS 0W-40 has the following builder approvals: MB-Approval 229.3 MB-Approval 229.5 —VW 502 00/505 00 PORSCHE A40 According to ExxonMobil, Mobil 1 FS 0W-40 is of the following quality: —API CF VW 503 01 Turbina powinna miec lzej zima ,tylko czy auto bedzie wiecej 'piŁo ' oleju ?
  2. Wiec cisnienie sprezania do sprawdzenia.Z wygooglowanych informacji wynika ,ze przy padajacych pierscieniach dmucha tez przez otwor na bagnet i leca spaliny , a tu nic. Dario88 ,silnik chodzi rowno,odpala bez krecenia.Sprawdze odme i catch tank ktory jest orginalny. 77marek moze faktycznie uszczelniacz byl w robocie.Handlarze wszedzie tacy sami (z drobnymi wyjatkami).. Zastanawiam sie czy wymiana na olej o wiekszej lepkosci czyli 10w40 cos zmieni?
  3. Hej ,witam wszystkich po dluzszej przerwie.Jest to chyba najbardziej aktywne forum aut z grupy vag wiec postanowilem sie zwrocic z pytaniem. Obecnie A6(2000) z silnikiem AVG czyli mlodsza versja AFNa, passat niestety zaliczyl dzwona. Objawy tak jak na filmie , czyli dmucha dosc mocno z pod korka I pryska olejem.Dodam ze jak kupowalem auto pol roku temu to przedmuch byl duzo mniejszy I niechlapalo.Przebieg auta ok 220tys ….licznikowy, w rzeczywistosci pewnie sporo wiecej. Po przejechaniu ok 6.5 tys dolalem ok 1.5 litra oleju -trasa 2000km reszta to bardzo krotkie odcinki po miescie.Auto generalnie nie dymi ,tylko przy przyspieszaniu na 2 I 3 pusci dymka.Wyciekow nie ma.Przez otwor od bagnetu nic nie pryska I nie dmucha.Plynu chlodzacego nieubywa, jest czysty nie ma babelkow.Turbina troche gwizdze ale ladnie ciagnie.Odpala bez problemu.Podejzewam ze auto jest chipowane bo ciagnie mocniej niz ex- passat z tym samym silnikiem.Jezdzi na oleju 5w40. Gdzie szukac przyczyny ? Dodam ze passat nie mial zadnych przedmuchow. Czy odma moze byc przytkana ? Czy to silnik sie konczy I pierscienie do wymiany?Czy wymiana rozrzadu moze miec cos z tym wspolnego? Jak zdiagnozowac problem?
  4. Luke,pytanie bylo natury technicznej a nie osobistej Czekam na rzeczowe odpowiedzi .
  5. Tak jak koledzy pisali wczesniej warto wykorzystac searchengine typu moneysupermarket.. itp Z wlasnego doswiadczenia to : niewarto zostawac z jedna firma dluzej niz 1rok ;szukac ,szukac i jeszcze raz szukac ; to co pokaze searchengine nie zawsze jest najtansza (najdrozsza) opcja ; najtansze nieznaczy najlepsze ( czy ochrona prawna wliczona w cene, czy ochrona ncb tez wliczona , jak ubezpieczenie wyjazdu na kontynent ..) Obecnie jestem z Allianz ,jak dla mnie byli najtansi pewnie tez dlatego ze wszystko online.Dokumenty sam drukuje ,kontakt online itp.Wczesniej ecars, bell x2 ,tesco x2 . Za Third Part Only + ochrona prawna i ncd + ubezpieczenie w Europie i jeszcze pare drobiazgow ktorych niepamietam ok 50/ mies.Mam 5 lat ncd.
  6. Czesc , szukam speca do zrobienia logow statycznych i dynamicznych ,wyglada na to ze turbina przeladowuje i auto wchodzi w tryb awaryjny. Czy mozecie mi kogos polecic na poludnie od Londynu,najlepiej w Surrey ,moze byc tez Kent.
  7. Zauwazylem znaczek wiec mercedes lub bema to nie jest , a sm2 to juz nie londyn :fajny
  8. Czesc,witam kolegow na Wyspach. Na forum juz od jakiegos czasu a do grupy UK trafilem dopiero teraz. Co ciekawe w mojej najblizszej okolicy mieszka ktorys z forumowiczow bo auto z nalepka forum mijam czesto jak smigam z potomkiem do parku. Rejon SM2 area..
  9. Musze na to spojzec dokladniej.Czy ktos wymienial juz mocowania intercoolera i ile ich jest ? Sprawdze tez czy jakis olej zalega w intercoolerze i przewodach.Moze to jest powodem.
  10. Hej ,szukam i niemoge znalezc wiec podpinam sie pod temat.Szczegolnie zima kiedy odpalem samochod slychac bylo cos w rodzaju drgan ,stukania czy bulgotania dochodzacego od intercoolera.Myslalem ze jak zrobi sie cieplej to przejdzie ale niestety nie.Jak odpalam to efekt ten sam ,no moze mniej halasuje.Zagladajac pod maske widac ze intercooler wyraznie drga.Sladow oleju na zewnatrz turbo niewidac,autko niedymi, przyspiesza jak trzeba i niby wszystko okay.Jakies po£ literka oleju miedzy wymianami dolewam ale mam lekki wyciek na polaczeniu miedzy silnikiem a skrzynia wiec nie jest to duzo. Im szybciej jade to slychac coraz glosniejsze buczenie od strony intercoolera.Czy ktos wie co jest nie tak ?Nie wiem jak Wy ale ja moje autko sprawdzam na sluch .Po paru latach czlowiek rozpoznaje czy wszystko ‘gra’ jak trzeba.
  11. Czy faktycznie problem jest z łącznikiem elastycznym ? U mnie zaczeło się tak jak u większości kolegów ,rezonans rury wydechowej który przenosił się na budę.Potem pojawiły się efekty dzwiękowe. Nie miałem czasu żeby to zrobić więc jeździłem dalej .Minął jakiś miesiąc,dzień wolny, jadę do mechanika.Gość podnosi maskę i mówi panie to nie łącznik eleastyczny, ścięło Panu rure tuż przed połączeniem śrubowym miedzy tłumikiem środkowym a katalizatorem! :zeco Łącznik podobno dobry, poduchy też okey wiec co się stało ? Mechanik wstwił kawałek rurki, zaspawał i jeżdzę ale drgania cały czas są.To kwestia czasu kiedy znowu cos piep...nie.Czy te drgania nie mogą być przypadkiem spowodowane padającym kołem dwumasowym ? Gostek napomknął o dwumasówce że już zaczyna powoli padać (podobno ) chociaż sprwdzenie z otwartymi drzwiami wskazuje że chyba jednak nie...Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem że drgania wywołane dwumasą przenoszą się na blok silnika a następnie na układ wydechowy ? A może coś jeszcze innego ? Kusi mnie też żeby wymienić łącznik elastyczny.Gdzie w Kielcach mozna by to zrobic fachowo i za rozsądne $$?.Pozdrawiam
  12. Hej,poszukuje sprawdzonego mechanika w poludniowym Londynie lub na poludnie od Londynu.Mam wyciek z tylnego hamulca i potrzebuje to zrobic przed wyjazdem do PL.Jesli macie namiary na kogos solidnego to piszcie.Niestety niektore ogloszenia pojawiajace sie w necie to nieporozumienie.Trafilem do takiego 'speca' i od tamtej pory mam problemy z autkiem. Pozdrawiam
  13. Lewarek zamontowany. Skala trudności 2/10 bo jedna z linek krótsza była i trochę się 'pobawiłem' zanim zaskoczyła we właściwe miejsce.Jakieś 0.5h roboty. Wielkie podziękowania dla Johny X za b.szybką przesyłkę.
  14. Dzieki za informacje,właśnie jestem w Polsce ale chrzciny syna są na pierwszym miejscu a dopiero potem będę zajmował się samochodem
  15. Dzieki za szybka odpowiedz.Liczy£em ze akurat ten 'drobiazg ' nie uleg£ zmianie wiec trzeba bedzie sie rozejzec za czyms odpowiednim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności