Skocz do zawartości

marcin_ss

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin_ss

  • Urodziny 14.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin_ss
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ok...juz znalezione...musze to zkontrolowac bo auto mi odpala nawet bez imobilajzera w kluczyku i jest to niepokojace lekko..a z passkami roznie bywa przeciez w polsce...dzieki za odpowiedz..
  2. Witam wszystkich znawców pAssatow...mam b5 z 2000 roku i poszukuje komputera ktory odpowiada za sterowanie imobilajzerem w aucie?czy rto jest ten komputer pod siedzeniem kierowcy?czy szukac dalej jakiegos dziadostwa...pilnie prosze o pomoc...pozdrawiam
  3. wiec w miare mozliwosci dzis troche pogrzebalem pod maska i wnioski takie...otworzylem filtr powietrza i jest suchy ani kropli oleju, jeszcze zdemontowalem rure od przepostnicy i tez niebylo tam sladu oleju.auto troche podnioslem na parkingu i zadnych wyciekow niedostrzeglem-niestety. jutro wizyta na warsztacie wiec moze ktos dostrzeze prawdziwa przyczyne moich problemow..i dam znak
  4. ok.dzis rano byla zrobiona proba wypatrzenia kolorowych wydzielin z rury wydechowej,kolega jechal za mna i nic takiego niespostrzegl,najpierw jazda powolna na rozgrzanie a potem troche szybciej i ... niebylo zadnych niebieskich i szaro niebieskich dymow,niebawel wjade na kanal do kolegi i poszukam wyciekow z miski...
  5. ok.skieruje sie w te strone..
  6. oczywiscie olej byl zmieniany razem ze filterkiem lecz na warsztacie...niedobieralem sie sam do tego.dlamnie tez jest to bardzo zagadkowa sprawa...gdzie ten olej moze mi sie podziewac,niekopci i niecieknie nigdzie olejem,wiec gdzie go szukac?oto jest pytanie..
  7. wiec co do przeiegu-napewno jest orginalny serwis jak i firma w ktorej autko jezdzilo jest mi znane,katowane niebylo bo zbyt normalny czlowiek nim jezdzil...wszystko po znajomosci sie obylo wiec przekretow zadnych niebylo...co do mojej jazdy to zrobilem grzies z niecale 2 tysiace.troche jezdzilem trasa szczecin-wroclaw-koszalin-berlin-wroclaw.brak plam pod samochodem,poci sie delikatnie ale to niema tragedi,spadek mocy wukluczony...autko smiga jak szalone...ok co do tych dolewek to niewlalem calych 4 litrow tak z 3 bo cos tam w baniaku zostalo...rowniez niema kopcenia na szaro niebiesko...na warsztacie mechanik wsadzil palca do rury i wyjal go w oleju i stwierdzil ze bierze olej...ale auto w ten dzien mialo troche przejechane,dzis sam sprawdzalem na palucha ale bylo sucho...staram sie niejezdzic jak niemusze
  8. Witam wielkie grono Fachowcow zglaszam pilny problem ze swoim passkiem.otoz posiadam 1.8 t z konca 2000 vroku i auto ma na liczniku dopiero 190 tys nabite.autko kupilem na przetargu firmowym od pierwszych wlascicieli i wszystko bylo ok.silnik igla tylko rozrzad do wymiany ale to standardowy krok po kupnie...dopadl mnie jakis pech auto zaczelo brac olej i to w ilosciach churtowych dwa miesiace temu bylem w krakowie i kontrolka od oleju zaczeka migac i okazalo sie ze niema ani grama oleju i natychmiast dolalem z 4 litry...i kontrolka zgasla...tydzien temu kontrolka znowu dala o sobie znak i znowu dolalem...jak to jest mozliwe zeby olej ginol w takim zawrotnym tempie:confused:odwiedzilem jednego mechanika i strwierdzil albo problem z jakimis uszczelkami pod zaworami albo jakis problem z pierscieniami,czy tlokami generalnie sklanial sie ku tej drugiej opcji?cene krzyknol od 3 do 5 tys:eek:o co chodzi?jakies pomysly?czy warto to naprawiac i gdzie?
  9. ok.dzieki jutro sprobuje
  10. hej po zainstalowaniu programu...zmianie numer portu na com1...zainstalowaniu sterownikow od kabla/obd2-usb/...wszystko zgodnie z instrukcja robie i wlanczam program i chce robic np scan lup co kolwiek i wyswietla sie taki komunikat- Can't access COM1!!!o co chodzi jak mam odpalic ten vag?z gory dzieki
  11. oj niegadaj tak ... szukam szukam ... tylko niektorzy sa troche bardziej zorientowani w temacie i wiedza gdzie szukac niz inni.ale szukam rowniez sam-zeby niebylo ze jestem leń
  12. juz tam bylem ale za duzo niezanalazlem...szukam dalej,,
  13. gdzie jest modul komfotru jak sie tam dostac i jakich usterek mam szukac,niedziala rowniez alarm,niezazbraja sie wogole i nie miga ta dioda w dzwiach..a po zazbrojeniu alarmu z pilota powinny domknac sie szyby i zatrzasnac wszystkie zamki a tak niejest.zamykaja sie od czasu do czasu tylko troje dzwi. oprocz tych od kierowcy,ten zamek odskakuje po sekundzie.
  14. witam.super ze jest to forum...napewno mi ktoś pomoze...otoż jestem szczesliwym posiadaczem passata b5 2000 1.8t i od jakiegos tygodnia mam problem z elektronika...otoz posiadam na wyposazeniu alarm centralny zamek i domukanie szyb, lecz cos mi niedzala to wszystko... po 1 - niedziala mi sterowanie radiowe z kluczyka,ani otwieranie ani zamykanie,otwieram mechanicznie kluczykiem dzwi kierowcy a reszte przyciskiem z panelu na dzwiach kierowcy...z zamykaniem jest odwrotnie wysiadajac wciskam klawicz na tym paneliku i zamykaja sie wszystkie zamki a zamek przy dzwiach kierowcy odskakuje i zamykam je na kluczyk. po 2 - niedziala domykanie szyb po 3 - mam przy kluczach osobny modul do alarmu,chyba seryjny nawet,czasem zadziala i zamknie wszystkie zamki oprocz tego od kierowcy,ten odskakuje.a przy wylanczaniu alarmu otwierajasie wszystkie zamki oprucz bagaznika,niemruga dioda sygnalizujaca stan wlaczony alarmu, kiedys wszystko dzialalo normalnie tak jak powinno niebylo zadnych problemow a jak juz sie zaczelo psuc to wszystko na raz. co mam zrobic?niemam zielonego pojecia!poratujcie!z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności