Lukogi
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Lukogi
- Urodziny 08.04.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Lukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Deblin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hej, Passat 1.8t +lpg, logowany na pb. Problem z wypadającymi zapłonami http://vaglogi.pl/log-002_033_oA3o8i5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_UL85Z.html http://vaglogi.pl/log-115_118_770Lxvc.html http://vaglogi.pl/log-000_Cosc65d.html Jakieś sugestie? Gazownik stwierdził, że katalizator zapchany
-
Odrazu dostałeś tyle czy musiałeś zastosować jakąś metodę negocjacji?
-
Po rozmowie telefonicznej z mojej strony zaproponowali mi 1300zł i się zgodziłem na to. Jest to na zasadzie ugody. Pieniądze mam juz na koncie. Dzięki za wszystkie sugestie.
-
Napisalem, ze nie zgadzam sie na 1200zl bo sam zderzak 2500zl kosztuje. W odpowiedzi likwidator zaproponowal, ze jak sie nie zgadzam to beda negocjowac z zakladem do ktorego oddam samochod na podstawie ich wyceny. Bo wiecej mi gotowki nie dadza.
-
A skladal ktos juz zazalenie na zamale odszkodowanie? Wystarczy napisac do nich"ee pani mało" czy trzeba sie podpierac jakims kosztorysem?
-
Mysle, ze zderzak pekl bo sa mrozy duze. Uderzenie bylo takie, ze zona nawet nie zorientowala sie. Mam trochę rozna szpare miedzy swiatlem a klapą a nie wiem czy bylo tak wczesniej. Jutro podjade pod myjke i dokladnie go obejrzę
-
Sam nie wiem. Mogliby dorzucic jeszcze ze 300zl. Wiem, ze to troche pazernosc ale firmy ubezpieczeniowe moim zdaniem na to zasluguja.
-
Pewna pani delikatnie walnela mnie w tyl. Pekl mi zderzak. Ubezpieczyciel sprawcy mtu w ciemno daje 1200zl. Wiecie moze ile kosztuje nowy oryginalny zderzak tylni do b5fl? Czy to dobra cena za zderzak. Klapa, lampy cale. Nie wiem jak pod zderzakiem. Nadkola i mocowanie boczne zderzaka ok.
-
napinacz paska rozrządu rozsypał się. Naszczęście pasek nie zerwał się. Po wymianie auto jak nowe. Na poprzednim rozrządzie było 33000 zrobione.
-
Dzięki wielkie Tomcio. Winny był ten zaworek całe 12 zł. Błędy znikneły poza 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 35-10 - - - Intermittent.
-
zrobiłem test z zaciśnięciem tego wężyka i o dziwo zaczą chodzic równo. Dojście do tego zaworka zeby zobaczyć nr części to cięzki temat, z wymiana raczej gdzieś podjade
-
dziś pozostają tylko błędy wypadających zapłonów. Świece cewki nowe 10000 może najechane. Dalej obroty falują i rzuca silnikiem na wolnych obrotach
-
Witam. mam problem z passatem 1.8t AWT. Po trasie zaczeły mi dość mocno falować obroty 700-1200rpm, czasem nie falują tylko rosną do 1800 rpm. Na kompie błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-00 - - 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - - 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-00 - - 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-00 - - 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 35-10 - - - Intermittent Po wykasowaniu i trasie znów vag pokazuje. Samochód klekocze jakby coś ocierało w rozrządzie. Jak naciskam na osłonę rozrządu to zmienia się dzwięk a nawet cichnie. Samochód jak jedzie jest w miarę wszystko ok, tylko na postoju jaja się dzieją. Od czego zacząć ? Macie jakieś pomysły?