Skocz do zawartości

Lukogi

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lukogi

  • Urodziny 08.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Lukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Deblin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej, Passat 1.8t +lpg, logowany na pb. Problem z wypadającymi zapłonami http://vaglogi.pl/log-002_033_oA3o8i5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_UL85Z.html http://vaglogi.pl/log-115_118_770Lxvc.html http://vaglogi.pl/log-000_Cosc65d.html Jakieś sugestie? Gazownik stwierdził, że katalizator zapchany
  2. Odrazu dostałeś tyle czy musiałeś zastosować jakąś metodę negocjacji?
  3. Po rozmowie telefonicznej z mojej strony zaproponowali mi 1300zł i się zgodziłem na to. Jest to na zasadzie ugody. Pieniądze mam juz na koncie. Dzięki za wszystkie sugestie.
  4. Napisalem, ze nie zgadzam sie na 1200zl bo sam zderzak 2500zl kosztuje. W odpowiedzi likwidator zaproponowal, ze jak sie nie zgadzam to beda negocjowac z zakladem do ktorego oddam samochod na podstawie ich wyceny. Bo wiecej mi gotowki nie dadza.
  5. A skladal ktos juz zazalenie na zamale odszkodowanie? Wystarczy napisac do nich"ee pani mało" czy trzeba sie podpierac jakims kosztorysem?
  6. Mysle, ze zderzak pekl bo sa mrozy duze. Uderzenie bylo takie, ze zona nawet nie zorientowala sie. Mam trochę rozna szpare miedzy swiatlem a klapą a nie wiem czy bylo tak wczesniej. Jutro podjade pod myjke i dokladnie go obejrzę
  7. Sam nie wiem. Mogliby dorzucic jeszcze ze 300zl. Wiem, ze to troche pazernosc ale firmy ubezpieczeniowe moim zdaniem na to zasluguja.
  8. Pewna pani delikatnie walnela mnie w tyl. Pekl mi zderzak. Ubezpieczyciel sprawcy mtu w ciemno daje 1200zl. Wiecie moze ile kosztuje nowy oryginalny zderzak tylni do b5fl? Czy to dobra cena za zderzak. Klapa, lampy cale. Nie wiem jak pod zderzakiem. Nadkola i mocowanie boczne zderzaka ok.
  9. napinacz paska rozrządu rozsypał się. Naszczęście pasek nie zerwał się. Po wymianie auto jak nowe. Na poprzednim rozrządzie było 33000 zrobione.
  10. Dzięki wielkie Tomcio. Winny był ten zaworek całe 12 zł. Błędy znikneły poza 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 35-10 - - - Intermittent.
  11. zrobiłem test z zaciśnięciem tego wężyka i o dziwo zaczą chodzic równo. Dojście do tego zaworka zeby zobaczyć nr części to cięzki temat, z wymiana raczej gdzieś podjade
  12. dziś pozostają tylko błędy wypadających zapłonów. Świece cewki nowe 10000 może najechane. Dalej obroty falują i rzuca silnikiem na wolnych obrotach
  13. Witam. mam problem z passatem 1.8t AWT. Po trasie zaczeły mi dość mocno falować obroty 700-1200rpm, czasem nie falują tylko rosną do 1800 rpm. Na kompie błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-00 - - 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - - 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-00 - - 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-00 - - 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 35-10 - - - Intermittent Po wykasowaniu i trasie znów vag pokazuje. Samochód klekocze jakby coś ocierało w rozrządzie. Jak naciskam na osłonę rozrządu to zmienia się dzwięk a nawet cichnie. Samochód jak jedzie jest w miarę wszystko ok, tylko na postoju jaja się dzieją. Od czego zacząć ? Macie jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności