Fonfon
-
Liczba zawartości
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Fonfon
- Urodziny 11.05.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Rafal
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
UK
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam! Auto Passat B6 1,9 BXE Otoz od jakiegos czasu zdarzalo sie ze auto wchodzilo w tryb awaryjny. Skan pokazal blad: P1592 sygnal czujnika wysokosci/czujnik sygnalu doladowania niewiarygodny stosunek. Zdarzylo sie to kilka razy, nigdy podczas jazdy, zawsze tryb wlaczal sie wraz z odpaleniem auta. Pomyslalem ze to moze MAP sensor i mialem zamiar sie do niego dobrac, ale jak to bywa, brak czasu itp, a i tryb awaryjny od dluzszego czasu juz nie dokuczal. Turbo wymienione kilka miesiecy temu, auto "ma turbo dziure do okolo 2tys rpm, ale potem juz sie zbiera i ladnie, bez wysilku przyspiesza do tych powiedzmy 150-160 km/h i szybciej. Ale do sedna. Z ciekawosci wszedlem w Test elementow wykonawczych silnika i o to co ukazalo sie moim oczom ( zalczniki). Dodatkowo Zawor EGR rowniez nieprawidlowe dzialanie/ zwarcie itd. Po zgaszeniu silnika czesto slychac brzeczenie z okolic tego czarnego ustrojstwa pod maska, jesli wlacze zaplon momentalnie przestaje. Czy wyniki tych testow wskazuja na awarie tej czesci o ktorej mysle czy to raczej cos innego? A jesli to ten zespol zaworow to czy wystarczy wlozyc nowy czy tam uzywany, ale sprawny into wszystko czybtez trzeba go jakos kodowac? Pozdrawiam i prosze madre glowy jakies rady, dzieki! Edit: A moze to wiazka?