Skocz do zawartości

Sadura

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sadura

  • Urodziny 10.01.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. dzięki wielkie za propozycje i wyjaśnienia. Na mechaników z serwisu zbytnio liczyć nie mogłem pozdrawiam
  2. klimatronik to ten ekran elektryczny którym się steruje temperature w kabinie tak ? Ja w każdym bądź razie mam manualne sterowanie nawiewem i temperaturą. A zobaczyłem że są zimne w momencie gdy w serwisie sprawdzali mi układ cały i też dla nich to było dziwne że węże były ciepłe a gdy miało iść w góre były zimne w przypadku dodania gazu (trzymanie go na 3 tyś obrotach) węże zaczeły się nagrzewać i automatycznie ogrzewanie było. Jak sprawdzić te klapy nawiewu? Bardziej mnie nie pokoji to syczenie gdy zgasiłem silnik przy tych wężach moment syczy i przestaje po zgaszeniu silnika.
  3. ahaa ok zrobilem tak jak kazał Chworz gdy zgasilem silnik słyszalem syczenie ponizej tych dwóch węzy które wchodzą do kabiny nawet jak już załozyłem wąż syczenie było dalej. Oczywiscie gdy dodałem gazu płyn wyleciał i to troche dużo. Co o tym myslicie? Zagrzałem go do 90 stopni i ogrzewanie dalej nie dziala tak jak powinno.
  4. a ten mały obieg chłodzenia to co to jest ? Bo nie bardzo rozumiem
  5. bulgotania nie ma ciśnienie w normie bo to też było sprawdzane rozkładam ręce
  6. własnie zapomnialem dodać że na tych wysokich obrotach grzeje ;( i węże nie puchną bo były dokładnie oglądane więc dziwne to jest na oleju nie ma żadnego osadu płynu
  7. Zanim postanowiłem założyć nowy temat przewałkowałem cale forum i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.Na początku gdy zaczeły sie mrozy zauważyłem że nie grzeje mi prawidlowo w aucie mimo że mam ogrzewanie na maxa. Temperatura silnika raz sie pokazywala raz nie. Wymienilem czujnik temperatury i przy okazji termostat. Dalej w samochodzie raz grzalo raz nie. Zaczełem czytać na forum że może to byc pompa wody. Postanowiłem poszukać potwierdzenia w serwisie. Dwóch mechaników stwierdziło że to pompa więc umówiłem sie na wymiane. Mechanik zdjął caly przód i odziwo pompa działa i wszystko z nią wporządku. Z powrotem założył wszystko i zaczeła się kontrola całego układu chłodzącego nie było żadnych dziurek ani nic z tych rzeczy.Zobaczyłem że węże wchodzące do kabiny są zimne i to od momentu podejcia w góre mechanik przedmuchał sprężonym powietrzem i woda normalnie przechodziła przez nagrzewnice. Czynnosc była oczywiscie powtarzana z 4 razy. Dodam jeszcze że korek od zbiorniczka wyrównawczego był wymieniany. Płynu chłodzącego mi nie ubywa wszystko jest szczelne ale płyn na wężach nie podchodzi do góry i ja i mechanicy (czterech) rozłożyli ręce i nie wiedzą co jest tego powodem. Moje pytanie jest następujące czy w kabinie jest jakaś pompa która wciąga płyn do kabiny. Nagrzewnica była wymieniana rok temu więc wątpie żeby było z nią coś nie tak. Licze że mi pomożecie bo nie mam już pomysłów. Passat 1.9 TDI 115 koni na pompo wtryskach.
  8. Ja otóż mam taki problem że gdy nie włącze w ogóle świateł mijania przy odpalonym silniku nic mi nie mruga ale za to gdy pojade kilka metrów na światłach zaczyna mrugać............do tego wszystkiego zobaczyłem że gdy naciskam hamulec too zapala mi się przednia lewa pozycja Mam nadzieje że mi pomożecie ponieważ jestem świeżym kierowcą z małą ilością informacji Dzięki z Góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności