Skocz do zawartości

kesonex

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kesonex

  • Urodziny 12.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Lukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Irlandia

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Proszę o pomoc, odświeżam temat. kolego masz na myśli ten zaworek, który ma numer według etki 1J0906283A? co jest usytuowany na nadkolu i przykryty tym dziwnym plastikiem przy filtrze powietrza czy zaworek do sterowania turbiny który jest zaraz przy wentylatorze od klimy ale to jest raczej N75? bo według opisu kolegi powyżej, n18 to raczej jest ten przy grodzi a ty piszesz pod obudowa filtra powietrza....możesz sprecyzować? Bo póki co właśnie tego na nadkolu nie brałem pod uwagę a to chyba jest konwerter... Mówie o tym....https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1QlY2HFXXXXaLXXXXq6xXFXXXa/For-Volkswagen-Audi-idle-valve-1J0906283A-1J0.jpg Lukasz
  2. Przewody wymienione, bez zmian.... ręce opadły Dzisiaj podmieniłem też z powrotem stary przepływomierz oraz drugi zawór w miejsce n75. Nadal to samo, udało mi się zrobić logi w BS. Czy ktoś mógłby spojrzeć na nie, ktoś kto umie je rozczytać i podpowiedzieć coś? Nadal walczę z problemem. grupa 03 BS http://vaglog.pl/log-003_BKeI3VO.html grupa 11 BS http://vaglog.pl/log-011_Bv4rvc4.html Proszę o jakąkolwiek pomoc. Lukasz
  3. Niestety, nowy zawór nie pomógł, dalej maf actaul czyli pole 3 oscyluje w okolicy 490-500mg/l. Nie mam już pomysłów, błędem czasem sypie ale nawet nie pojawia sie on na wyświetlaczu tylko jak podłączę vcdsa. Jakieś pomysły? Sprawdziłem filtr powietrza, odpaliłem bez, bez zmian, mam podejrzenie jednego przewodu, który idzie od trójnika pompy vacuum do zaworka zwrotnego, jest wytarty na nim "kołnierz", czy to może powodować ze pompa nie może wytworzyć podciśnienia bo waz w tym miejscu jest "miękki"? Powietrza chyba nie upuszcza, nie wiem za bardzo jak go sprawdzić....dmuchając w niego i zatykając palcem jakby uchodziło bokiem ale tłumaczę sobie tym ze jednak nie jestem w stanie go dobrze przytkać palcem.Co myślicie? Lukasz
  4. Dziękuje za wytłumaczenie. Dzisiaj chwilowo w moim miasteczku mamy szrot, podjechałem i dostałem używkę z innego. Oryginał pierburg lecz starszy datą od mojego o 3 lata. Podłączyłem go na chwile jak mówiłeś w miejsce tego przy grodzi(czarny kapturek). Ku chwale gawiedzi na vcdsie przez chwile miałem w sekcji 3 pole 3 "czyli aktualne chyba" tak jak trzeba więc pole 2 i 3 były sobie prawie równe 250-245,8 i skakało. Po dodaniu gazu pole 3 rosło do około 500mg/l i spadało ale tutaj "zagłostka" i inny objaw - do nawet poniżej 200mg/l, dając wrażenie podczas tego spadku, ze silnik się "przydusza". Po chwili wracało do 250 i około normy zadanej. Niestety po pewnym czasie może 5 minut minęło(mam wrażenie, ze wraz z nagrzaniem się silnika) wszystko się popsuło, jakby zaworek ze szrotu tez zaczął kulać ( może się nagrzał)? Wartości w polu 3 mafa znów oscylowały w okolicach 500-480mg/l. Wstawiłem z powrotem swój stary a za szrotowy oddali mi kasę, chociaż tyle..... Czy może być jednak wina zaworka i "szrotowy" tez był "brudny) czy może coś innego wpływa na zaworek, ze po pewnym czasie jest tak samo jak na wbudowanym fabrycznie? Pytam tylko jakie są wasze winsoki w związku z takimi objawami bo jutro jeden ze sklepów ma dla mnie mieć oryginał zaworka pierburg na sprawdzenie tj: 7.02183.01.0 a ja jednak obawiam się co dalej robić jeśli zaworek wstawię oryginalny i nie będzie poprawy? Gdzie szukać dalej? Lukasz
  5. Witam wszystkich dzień dobry i od razu przyznam jestem tutaj nowy. Posiadam autko jak w opisie. Borykam się od jakiegoś czasu jak koledzy wyżej z problemem "emission workshop". Przy czym u mnie problem zaczął się po tym jak mechanik wyczyścił wszystko tj:. egr, kolektor dolotowy i rure. Komunikat "niestety" z vcds'a light : 1 Fault Found: 19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Według Roos tech: Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Possible Causes Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty Possible Solutions Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty Zanim do tego dotarłem obstawiałem przepływomierz, wymieniłem na nowy problem pozostał tzn potrafi sie kontrolka zapalić lub zgasnąć a komputerze vcds pokaże powyższy błąd. Nie ma jakoś znaczących zmian w prowadzeniu auta, nie zauważyłem aby jakoś kopcił specjalnie, turbina ma "dziurkę" ale zbiera się od 2000 obrotów. Przycięcia prędkości powyżej 120km/h nie zauważyłem specjalnie. turbinka na jałowym biegu troszkę "pohukuje" ale podobno według mechanika nic jej nie dolega. Może wzrosło spalanie w mieście... Moje pytanie jest, czy zatem powinienem spróbować"wyczyścić" zawór N18 lub wymienić go na nowy? Jeśli tak czy mówimy tutaj o tym czarnym znajdującym się przy grodzi silnika stojąc przodem do zderzaka? Czy mam rozumieć, że z czasem jego numer się zmienił bo Etka podaje numer : 1J0906627 (rozumiem ze ten bez A na końcu to N18?) i czasem w sieci widać ten sam numer gdzie "J" jest zamienione na "H"? Problem znalazłem w VCDS jest w sekcji 3 gdzie maf ma mieć w okolicach 250mg/l ale pole 4 podaje około 480mg/l. Czy za tym wszystkim może stać zawór n18 czyli właśnie tez o którym piszę? Proszę o pomoc w lokalizacji zaworu jeśli to jego wina oraz w auto diagnozie. Podłączam logi, które zdołałem zrobić w wersji darmowej VCDS'a. Łukasz logi.rar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności