Skocz do zawartości

kcupak

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kcupak

  • Urodziny 24.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    krystian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    londyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. u mnie belo podobnie, wykrecilem antene i jest ok
  2. I ja również podepne sie pod temat. W moim przypadku Z odpaleniem nie ma większego problemu, może czasem przy niższej temperaturze trzeba dłużej pokręcić, ale przeważnie łapie za pierwszym razem czoć czasem troche nierówno. problem pojawia sie podczas jazdy na zimnym silniku. Z wydechu wydobywa sie biały śmierdzący spalinami dym, który znika po rozgrzaniu silnika. Świeca wymieniłem na nowe, a komputer nie pokazuje żadnych błędów. czy przyczyną może być uszkodzony pompowtryskiwacz? Z GÓRY DZIEKI.
  3. pytanie do "dudek" - ja też mam podobną sytuacje po dodaniu tego środka, czy po przestaniu używaniu tego środka dymienie ustąpiło?
  4. kcupak

    zapach spalin

    czy też może ten dziwny zapach i biały dymek na zimnym silniku to efekt dolania do paliwa środka do czyszczenia wtrysków REDEX?
  5. kcupak

    zapach spalin

    witam, od jakiegoś czasu czuje silny zapach spalin w moim pasku. przeważnie dzieje sie to na zimnym silniku i po przejechaniu kilkunastu kilometrów kiedy silnik sie zagrzeje zapach słabnie. Spaliny czuć także po otwarciu drzwi pasażera, ale jest to związane prawdopodobnie z zasysaniem powietrza do środka. moje pytanie czy to normalne podczas jazdy zimą, czy raczej nie, dodam ze podłanczałem komputer i nie ma zadnych błędów.
  6. a czy podchodzi wąż od jakiegoś innego samochodu? lub modelu sprzed liftingu?
  7. witam, dzisiaj przy próbie odessania wody z serwa uszkodzeniu uległ wąż podciśnienia a konkretnie ten plastikowy zaworek który sie podłancza do serwa. czy wie ktoś gdzie można go kupic najlepiej na terenie uk, gdyz tam mieszkam. jutro zaczynam poszukiwania na szrotach. DZIEKI
  8. witam, olej był wymieniony, stary był całkiem zanieczyszczony. na bagnecie wyglądał jak błoto.
  9. sorki że podłanczam sie do tematu, ale nie mogę napisać nowego posta :-). mój problem polegał na dostawaniu sie wody z układu chłodzącego do oleju (krzywa głowica) więc głowica została zplanowana i założona nowa uszczelka. wciąż jednak pojawia sie biały osad na korku wlewu oleju. nie ma go dużo, a na bagnecie wcale. moje pytanie czy to normalne jak twierdzi mechanik (według niego resztki wody mogły być w silniku i trzeba czekać aż odparuje) czy też uszczelka została źle założona?
  10. miałem coś podobnego i problem znikł po przeczyszczeniu turbiny
  11. nie jestem pewien czy to akurat to, ale ten ten mechanik sprawdzał na komputerze przepływomierz ( polak pracuje w serwisie ) ---------- Post added at 15:10 ---------- Previous post was at 14:19 ---------- sprostowanie : pomyliłem sie pisząc że po wypięciu przepływomierza samochód chodził bez zmian, wypiąłem czujnik n75 ( no cóż kiepski ze mnie specialista) , a po wypięciu przepływki spadek mocy był ewidentny ( jak w polonezie sorky
  12. już go podłączałem do VAGa i był ok, pozostaje jeszcze druga opcja
  13. możecie mieć racje, ale czy nie dziwny jest fakt że raz jest ok, a drugi raz ciężko rozpędzić samochód? i jeszcze jedno, kiedy silnik muli zamiast przyspieszyć wystarczy puścić i ponownie nacisnąć pedał gazu i turbo pojawia się natychmiast
  14. Witam, niedawno kupiłem paska i mam z nim problem, podczas rozpędzania samochodu, mam uczucie jakby zawieszało sie turbo, silnik dochodzi do 2000 i turbo raz jest a raz nie ma. Po podłonczeniu do VAGa komputer nie pokazał żadnych błędów, więc problem jest raczej mechaniczny. Dodam że obecnie przebywam w UK więc ze świecą szukać tu dobrego warsztatu. Na początku moje podejżenia skierowane były na przepływomierz, lecz po wypięciu nie było żadnych zmian. Znajomy mechanik polecił mi wymianę wszystkich węży podciśnienia, gdzyż według niego to jest przyczyną braku mocy. Czy jest to możliwe czy raczej problem tkwi po stronie turbiny? dodam że przy większych szybkościach auto sprawuje sie bez zarzutu. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o poradę. DZIĘKI
  15. a czy wypięcie wtyczki może spowodować wyskoczenie jakiegoś błędu? i czy podłączenie samochodu do komputera wykryje awarię przepływki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności