Skocz do zawartości

Lesnik1

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lesnik1

  • Urodziny 08.11.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Leszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Połaniec

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.0 115KM (ADY)
  • Rok produkcji
    1995

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Był podpinany pod vag-a nic nie pokazuje żadnych błędów .Problem jest przy odpalaniu jak zimno -musi trochę pokręcić - ,dołek przy gwałtownym depnięciu i odcinka przy 5000obrotów.Trochę to wszystko w...a człowieka tym bardziej że poprzednik b3 chodził jak przecinak.Podmieniałem cewkę , przewody nadal to samo.Mechanik co wpinał kompa mówił mi że miał bardzo podobny przypadek z czujnikiem hala w audi A4 ,vag nic nie pokazał bo nie był padnięty do końca. Tutaj przyznam że to on mi zasugerował podmianę sterownika celem ominięcia kosztów i problemów w przyszłości. Stwierdził że zamiennik to tylko zamiennik i nie wiadomo jaka jakość i wytrzymałość .W pasku B3 którego miałem był aparat zapłonowy z halem i jak na swoje lata 1991-2017 to śmigał przepięknie aż przód unosiło przy depnięciu.Dlatego podchwyciłem temat podmiany sterownika .
  2. Kombinuje bo szwankuje ten pieprzony czujnik położenia wału a nie jest tani.Dobry zamiennik 300-350złociszy.Poprzedni właściciel założył zamiennik i jest ****.Na zimnym motorze słabo pali,na rozgrzanym słabsze parametry niż wcześniej w b3(oczywiście te odczuwalne)tj. przyspieszenie,zebranie, wyprzedzanie no i ma doła przy gwałtownym dodaniu gazu.Zapłon sprawdzany,hall ok.,diagnozowany komputerowo niezależnie i wszystko wskazuje na ten czujnik wału.
  3. Koledzy posprawdzałem ,na bank na wklejce jest 85KW EG2 oraz 08E na bloku za aparatem ale wytargałem dywanik z kufra i przy pomocy sztucznego światła doczytałem niżej pod napisem 85KW wypłowiały napis _ ADY_ .Co do postu Daniela "daj fotke silnika"-wygląda identycznie jak 2E w passacie b3 (mój poprzedni okaz) różni się tylko kolektorem dolotowym i przepływką.Tak to wygląda ,więc koledzy mam pytanie :czy passaty b4 z silnikami ABF oraz 2E też miały montowane "Czujniki prędkości obrotowej silnika" popularnie zwane Czujnikiem położenia wału? A drugie pytanie odnośnie przepływki: w pasku b3 silnik 2,0 benz. ozn.2E miałem przepływomierz mechaniczny a przy silniku ADY w b4 mam elektroniczny.Czy przy innych motorkach 2,0 benz w b4 występują mechaniczne czy elektroniczne?Pytam ponieważ przymierzam się do zakupu i wymiany sterownika ale muszę mieć pewność żeby kasy na darmo nie wyłożyć.Mam sterownik od b3 2.0 2E ale tam był jeszcze wtrysk rozruchowy to nie podejdzie.
  4. Nabyłem paska b4 2,0 B/G z 1995r i też nie mogę rozszyfrować kodu silnika. Na wklejce w kufrze jest 85KW EG 2 a na motorku 08e.Patrzyłem w mądrej książce VW Passat i takich oznaczeń nie znalazłem. Może ktoś z forumowiczów pomoże? ponieważ mam problem .W pasku jest czujnik położenia wału i szwankuje , chciałbym ten temat jakoś ominąć ,może podmiana sterownika na starszy, bo sam czujnik to nie tania impreza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności