Lesnik1
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Lesnik1
- Urodziny 08.11.1970
Informacje osobiste
-
Imię
Leszek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Połaniec
Samochód
-
Generacja
B4
-
Silnik
B4 2.0 115KM (ADY)
-
Rok produkcji
1995
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Lesnik1 obserwuje zawartość → Oznaczenia silników B3-B4(35i)
-
Był podpinany pod vag-a nic nie pokazuje żadnych błędów .Problem jest przy odpalaniu jak zimno -musi trochę pokręcić - ,dołek przy gwałtownym depnięciu i odcinka przy 5000obrotów.Trochę to wszystko w...a człowieka tym bardziej że poprzednik b3 chodził jak przecinak.Podmieniałem cewkę , przewody nadal to samo.Mechanik co wpinał kompa mówił mi że miał bardzo podobny przypadek z czujnikiem hala w audi A4 ,vag nic nie pokazał bo nie był padnięty do końca. Tutaj przyznam że to on mi zasugerował podmianę sterownika celem ominięcia kosztów i problemów w przyszłości. Stwierdził że zamiennik to tylko zamiennik i nie wiadomo jaka jakość i wytrzymałość .W pasku B3 którego miałem był aparat zapłonowy z halem i jak na swoje lata 1991-2017 to śmigał przepięknie aż przód unosiło przy depnięciu.Dlatego podchwyciłem temat podmiany sterownika .
-
Kombinuje bo szwankuje ten pieprzony czujnik położenia wału a nie jest tani.Dobry zamiennik 300-350złociszy.Poprzedni właściciel założył zamiennik i jest ****.Na zimnym motorze słabo pali,na rozgrzanym słabsze parametry niż wcześniej w b3(oczywiście te odczuwalne)tj. przyspieszenie,zebranie, wyprzedzanie no i ma doła przy gwałtownym dodaniu gazu.Zapłon sprawdzany,hall ok.,diagnozowany komputerowo niezależnie i wszystko wskazuje na ten czujnik wału.
-
Koledzy posprawdzałem ,na bank na wklejce jest 85KW EG2 oraz 08E na bloku za aparatem ale wytargałem dywanik z kufra i przy pomocy sztucznego światła doczytałem niżej pod napisem 85KW wypłowiały napis _ ADY_ .Co do postu Daniela "daj fotke silnika"-wygląda identycznie jak 2E w passacie b3 (mój poprzedni okaz) różni się tylko kolektorem dolotowym i przepływką.Tak to wygląda ,więc koledzy mam pytanie :czy passaty b4 z silnikami ABF oraz 2E też miały montowane "Czujniki prędkości obrotowej silnika" popularnie zwane Czujnikiem położenia wału? A drugie pytanie odnośnie przepływki: w pasku b3 silnik 2,0 benz. ozn.2E miałem przepływomierz mechaniczny a przy silniku ADY w b4 mam elektroniczny.Czy przy innych motorkach 2,0 benz w b4 występują mechaniczne czy elektroniczne?Pytam ponieważ przymierzam się do zakupu i wymiany sterownika ale muszę mieć pewność żeby kasy na darmo nie wyłożyć.Mam sterownik od b3 2.0 2E ale tam był jeszcze wtrysk rozruchowy to nie podejdzie.
-
Nabyłem paska b4 2,0 B/G z 1995r i też nie mogę rozszyfrować kodu silnika. Na wklejce w kufrze jest 85KW EG 2 a na motorku 08e.Patrzyłem w mądrej książce VW Passat i takich oznaczeń nie znalazłem. Może ktoś z forumowiczów pomoże? ponieważ mam problem .W pasku jest czujnik położenia wału i szwankuje , chciałbym ten temat jakoś ominąć ,może podmiana sterownika na starszy, bo sam czujnik to nie tania impreza.