Skocz do zawartości

maroko

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maroko

  • Urodziny 01.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Witam! Troche czasu minęło odkąd zapoczątkowałem ten wątek. nie zaglądałem tutaj boo o nim zapomniałem. odnośnie mojego problemu z gaśnięciem auta co około 50 km problem rozwiązałem w taki sposób, że wyczyściłem dokładnie aparat zapłonowy łącznie z hallem - ale nie wymieniałem go... wymieniłem filtr powietrza, wyczyściłem wszystkie styki i złącza ii zrobiłem reset kompa. po jakimś czasie robiłem trase 600 km bez przerwy i passacik już dobrze jechał. także w moim przypadku wykonałem te czynności ii pomogło-auto od razu inaczej sie zachowywało(lepiej). oczywiście też inne paliwo. Pozdrawiam wszystkich ii przepraszam że nie opisałem wcześniej efektu końcowego.
  2. maroko

    Błąd 0546

    a może...jeszcze sprawdze dokładnie ale raczej 1222!!! ale dzieki za informacje!!! ps. mam jescze takie pytanie..gdzieś czytałem ze można odczytać kody błedów z diody od abs..jest to możliwe???
  3. maroko

    Błąd 0546

    witam chciałem zapytać czy ktoś wie co oznacza kod 1222...bo coś mi takiego pokazuje dioda..prosze o pomoc!!
  4. ok!!! dziekuje za pomoc!! ps. faktycznie..ten przekaznik to 151:)
  5. witam wszystkich:) ma taki problem..dzisiaj zabralem sie za naprawe swiatem w moim passacie z tylu..nie dzialaly mi wsteczne i przeciwmgielne!!! zrobilem wsteczny bo przy skrzyni cos tam nie stykalo, ale juz działa!!! ii zacząłem robic przeciwmgielne...sprawdzilem żarówke ii niby byla dobra, ale zmienilem ja na nową i jak włożylem to zaczęła swiecić troche słabo mimo tego że światła były wyłączone!!! ii zaczęło brzęczeć coś w bagarzniku za plastikiem z lewej strony..jak tam zobaczylem to znalazlem jakis przekaźnik (numer-154)który po włożeniu żarówki strasznie głośno brzęczy..co może być nie tak ii dlaczego te światła nie działają??? przewody też sprawdziłem co ida do klapy ii byly przetarte..zaizolowalem je ale problem pozostal...spotkał sie ktoś z czymś takim??
  6. maroko

    B4 na 17" 215/45 ?

    hej!!! ja też mam zalożone 17 w pasku tylko fakt ze z tylu mam wcisniete 17/45/215 ale z przodu to juz musza byc 205!!!
  7. ja mam to samo...przy 3000 obrotów silnik wchodzi w drgania i buczy, powyżej juz jest ok.. u mnie to była poduszka silnika uszkodzona:)
  8. kurcze no właśnie u mnie jest to dziwne bo pali na dyk obroty są równe przyspieszenie też normalne i spalanie w normie ii to jest dziwne..nawet jak jest gorący temperatura podchodzi pod 100 jak mu przycisne iinic sie nie dzieje..chodzi cały czas dobrze a po przejechaniu 50 kilometrów, nie zależnie czy 150 czy 100 na liczniku przez cały czas to cos mu odwala i przestaje działać może faktycznie ten czujnik zaczyna siadać albo cewka..
  9. ok dzięki za wskazówki:) jutro spróbuje to wyjąć!!! ale myślićie że to raczej napewo ten czujnik??
  10. hej. no wlaśnie jest pod palcem taka plaskikowa osłonka która schodzi bez problemu i zaraz pod nia jest taka jakby osłonka metalowa...ii próbowałem zdjąć i nie chce sie ruszać a jak próbowałem podważyć to sie wygina..niewiem..może popsikać jakims WD?? ps. spróbuje zrobić zdjęcie i podeśle tylko je umieścić na tej stronie?
  11. sprawdzałem czy wiatraki i chłodzenie dziala!!! ale przeczyscilem te styki w kopulce i palec z tego czarnego syfu ii teraz troche lepiej pali..wczesniej musialem dluzej krecic!! a najgorsze jest to ze jak zapale auto to chodzi super nic mu sie nie dzieje a zeby sprawdzic czy jest wszystkoo ok to musze dymac conajmniej 50 kilometrow:( ---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:57 ---------- a mam jeszcze jedno pytanie... jak sie dostac do tego czujnika halla?? bo jak sciągne palec to jest jeszcze taka metalowa osłonka ii jak to zdjąć?? chciałem zobaczyć czy może tam coś nie trzeba wyczyścić...?? ---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:00 ---------- a wczoraj wlałem wiecej plynu ii przestała migać ta dioda od temperatury...ale wlałem wiecej poza max;) ale ii tak co jakis czas miga:))
  12. sprawdzalem aparat ii troche mial czarne styki..takie przypalone, a gdzie sie znajduje ten czujnik hella?? ps. a nie wiem czy to cos ma do znaczenia ale caly czas miga mi dioda od temperatury, ale to juz od dluzszego czasu tak jest, nie pomaga nawet uzupelnianie plynu bo jak doleje to i tak miga!!!
  13. no własnie w tym problem ze to kupowalem od kogos..kiedys jak mieszkalem w przemyslu to sam jezdzilem i wiedzialem co mam a teraz zatankowalem i taki problem.. na to by wskazywalo ze to paliwo bo wczesniej normalnie smigal a taraz 50 kilometrow i musi odpoczac:( aa ta sonda to gdzie sie znajduje? gdzie ja szukac? ps. dziekuje za odpowiedz:) ps. jak sprawdzic ze to ona jest zepsuta?
  14. witam wszystkich!! ma taki problem..mianowicie jestem posiadaczem passata 2.0 115km od niedawna ii od początku chodzil dobrze mial moc i wszystko bylo ok ale ostatnio jak jechalem to auto przestalo reagowac na wciskanie gazu i po chwili zgaslo w czasie jazdy, tak jakby nie bylo paliwa..a jak chwile postalo to pozniej zapalil normalnie i tez normalnie jechal tylko problem w tym ze taka sytuacja powtarzala sie srednio co 50 kilometrow:-( co to moze byc?? dodam tez ze zatankowalem ukrainskie paliwo i czy to moze byc przyczyna?? bo wczesniej na polskim tak mi sie nie dzialo, jechalem bez przerwy 600 kilometrow i nic sie nie dzialo a teraz taki zonk:-( prosze o pomoc. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności