Skocz do zawartości

oxis4

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O oxis4

  • Urodziny 08.07.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Oxis
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Oto cytat z artykułu tygodnika "Motor" z działu "Eksperci odpowiadają": tytuł artykułu- TDI zapala z trudem Silniki tej serii miały uwzględnione w programie sterującym pracą jednostki napędowej odcięcie dopływu paliwa , dopóki obroty rozrusznika nie przekroczą 250/min. Przy przebiegu samochodu wynoszącym ok.180tys km, kondycja rozrusznika spada na tyle, że osiągnięcie takich obrotów przy rozruchu może zająć kilka sekund. Jednak zamiast wymieniać rozrusznik, można wprowadzić modyfikację w oprogramowaniu silnika np. wraz z chip tuningiem co całkowicie eliminuje ten problem.
  2. witam Mam podobny problem, tylko z tylną wycieraczka (kombi). Poł roku temu rozebrałem mechanizm wycieraczki (cały był zawalony rdzą), po wyczyszczeniu działało do dziś. Całkowicie padła tylna wycieraczka. Jak bedzie troche cieplej to chyba znowu rozbiore to ustrojstwo. Nadmienię że zanim padła to w ostatnich dniach bardzo ciężko pióro przesówało sie po szybie (jakby coś powodowało opór, szczególnie podczas startu). Dzis juz wogole tylna wycieraczka nie reaguje.
  3. Witam ALL. Ponownie zaczęły się problemy z odpalanem zimnego silnika (szczególnie jak postoi 2-3 dni), wraz z nadejsciem chłodniejszych poranków. Wczesniej wymieniłem zawór zwrotny (który założyłem na powrocie od pompy VACUM). Czyżby mógł się uszkodzic zaworek, czy wogóle nie spełnia on swojej roli jezeli faktycznie pompa nie trzyma ciśnienia. Macie na to jakąś radę może....
  4. .....też mam problemy z odpaleniem , ale tylko w zimie i jak postoi ze 2-3dni. Wymieniłem uszczelki na pompie VACUM, założyłem zawór zwrotny ,sprawdzili mi pompowtryski VAGiem w serwisie i dalej LIPA. Ogólnie jak jeżdżę i codziennie go odpalam to nie ma problemu, natomiast gdy postoi kilka dni muszę krecić ok 20s (niekiedy nawet sie zapali kontrolka -Engine,brak smarowania>>ale to objaw tego że zbyt długo kręce rozrusznikiem). :mad::mad:..........RĘCE OPADAJĄ.........:mad::mad:
  5. ...dziś rano stwierdziłem wycięty otwór w prawym nadkolu, co się okazało że ktoś próbował przeciąć mi przewód DODATNI (+), który idzie od akumulatora, i jest poprowadzony zaraz za osuszaczem i przewodami od klimatyzacji przy prawym nadkolu. Macie jakies propozycje jak sie przed taką dywersją zabezpieczyć, bo sie nieco do tego Paska przyzwyczaiłem... ...( tylko nie piszcie AC..itp... )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności