Skocz do zawartości

kolo456

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kolo456

  • Urodziny 01.01.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dębica

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. 600g odciągnęli, poźniej 400 ale reszta ponoć w wężach została. Auto stało dwukrotnie pod butlą w tym raz na ciśnieniu 21 ATM godzinę czasu, jak lepiej można sprawdzić szczelność ? - - - - - aktualizacja - - - - - Ciśnienia na poziomie 2 do 10 przy niskiej temperaturze powietrza. - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam ze przy jeździe autostradowej 4000 obrotów czuć lekką poprawę w chłodzeniu z kratek.
  2. I dlatego nie chcę wymieniać kolejnej części której nie jestem pewien na 100% bo to nie zmiana koła tylko pół auta rozebrane. Tylko pytanie jak to sprawdzić dogłębnie?
  3. W parowniku czy w skraplaczu bo jedni mówią to drudzy to, a nie sztuką jest wymienić oba elementy..
  4. Troszkę zabrudzona ale widziałem gorsze, w zasadzie nie nadawała się do wymiany ale to 15 zł.
  5. A oprócz wizyty w kolejnym serwisie ma ktoś jakiś pomysł ?
  6. Witam Panowie podepnę się pod temat: jakiś już czas borykam się z problemem z klimatyzacją w aucie Passat b5, 2004, z climatronikiem. Otóż w kwietniu pierwszy raz po zakupie auta w zimie byłem nabić klimę, po nabiciu i sprawdzeniu szczelności okazało się na zepsuty wentylator. Wentylator wymieniłem kilka dni poźniej i wszystko hulało do czasu aż wydajność klimy spadała, spadała do zera. Miesiąc później pojechałem do tego samego serwisu po ponowne ściągniecie i nabicie czynnikiem. Tak zleciał kolejny miesiąc i sytuacja się powtórzyła, wtedy wymieniłem dławik w podszybiu niestety nic nie pomogło. Po wielu naradach mechaników stwierdzono ze osuszacz zapchany, oczywiście został wymieniony pojeździłem z tydzień i to samo. Żadnych błędów na climatronicu wszystko ładnie pracuję tylko ze bez zimnego powietrza z kratek. Ciśnienia na zegarach odpowiednie (sprawdzane wielokrotnie). Dodam że rurki po nabiciu obie zimne od strony kabiny a teraz gdy klima nie chłodzi lewy zimny zaś prawy ciepły przy włączonej klimie. Klapki ok nie przycinają się. Panowie czy ktoś ma jakiś pomysł na to zeby nie wymienić wszystkich elementów układu w aucie ? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności