Skocz do zawartości

adimat1

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adimat1

  • Urodziny 01.06.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Mattt
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brodnica

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie, jest jakiś pewny sposób na sprawdzenie, która uszczelka pod głowicą jest walnięta? Mam objawy jakby padniętej uszczelki, zapowietrza się układ, szybko się auto nagrzewa, czasami wywala płyn zbiorniczkiem po jego odkręceniu lub podnoszenie się poziomu płynu. Zrobiłem test uszczelki tym testerem z Allegro i się zabarwił odczynnik na zielono, także wskazuje, że uszczelka. Wiem, że uszczelka tylko czy jest jakiś sprawdzony sposób aby określić, na której głowicy padła ta uszczelka? Miał ktoś kiedyś z tym do czynienia albo słyszał coś o tym wie/zna się?
  2. Wiecie może czy w tym silniku o oznaczeniu AMX można wymienić termostat bez ściągania paska rozrządu? Chcę się sam za to zabrać, ale chcę to zrobić bez ściągania paska ani kombinowania przy nim, ponieważ na tym się kompletnie nie znam. Wiecie coś na ten temat?
  3. Widziała ktoś może kiedyś jakieś końcówkę wydechu coś na wzór co były w W8? Jak tak to proszę o link. Dzięki
  4. Orientujecie się może czy w wersji 4motion łożysko w tylnym kole jest wprasowywane ? Czy trzeba całą piastę nową dawać? W sklepie jak mówił sprzedawca jest łożysko wprasowywane, ale chcę się upewnić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności