Skocz do zawartości

Turysta69

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Turysta69

  • Urodziny 01.05.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Narcyz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Southend on sea

Samochód

  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016
  1. Witam . O ile się nie mylę to widziałem coś takiego na YouTube gość nagrał filmek z tymi dźwiękami , poszukaj tam może to to samo . Po samym opisie ale bez dźwięków ciężko pomóc . - - - - - aktualizacja - - - - - Witam . Nie sądzę że powinieneś się czymkolwiek przejmować , ten DPF i tak będzie ci się wypalał czy tego chcesz czy nie różnicą będzie tylko to czy to zauważysz czy nie , czasem będzie to robił podczas jazdy czasem na postoju . Jeśli regularnie będziesz przerywał tę procedurę to zapali ci się kontrolka która zmusi cię do wykonania wypalania do końca . Czemu tak szybko to się stało ? Zanim autko wyjechało na ulice prawdopodobnie było wielokrotnie odpalane i gaszone ale na pewno nigdy nie było dogrzane i dlatego po przejechaniu kilku set kilometrów i odpowiedniej ( wreszcie ) temperatury sterownik uruchomił procedurę . I tak to ma być , problem będzie wtedy kiedy procedura wypalania nie będzie mogła być przeprowadzona skutecznie , to będzie koniec DPF-a ale teraz to tylko czasem podwyższone obroty i to wszystko . A skoro wypala to znaczy że działa i jest ok . Każdy psioczy na DPF ale nikt się nie zastanawia czemu tak się dzieje . Chcesz się przekonać , to przebadaj próbkę paliwa które lejesz do zbiornika a zobaczysz że 15% tego prawie nie chce się palić , to jak ma być dobrze , napal smołą w piecu to komin bez filtra też się zapcha . Mam takie samo autko i te same efekty ale 30 lat doświadczenia w warsztacie i wiem że to nie problem ,przynajmniej na razie , i że tak naprawdę 50% problemu jest nie w DPF-je ale w paliwie . I jeszcze jedno z tym docieraniem silnika , silniki montowane do tych aut są po docieraniu na hamowni tak więc nie przesadzajcie z tym męczeniem tych silników na niskich obrotach bo to jeszcze gorzej , silnik spalinowy uzyskuje moc na obrotach i się nie męczy , niskie obroty to dla niego problem i szarpanie a to nigdy nie pomaga i nie sprzyja żywotności . Powodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności