-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O bodyguard41
- Urodziny 09.01.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Robert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
zachodniopomorskie
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 2.5 TDI V6 150KM (AFB)
-
Rok produkcji
1999
-
Wymiana oleju przy 257 tys km na olej Febi wraz z filtrem. Skrzynia pracuje lepiej, plynniej. Spalanie: i tu ciekawostka po zmianie oleju w skrzyni i w silniku ,na trasie predkosc 90-110km/h udało sie zejsc do 5.3l/100km- normalnie szok byl dla mnie,dodam ze silnik 2.5 v6. Ale to przy baaaaaardzo oszczednej jezdzie. Normalnie pali od 6.7 - 7.4 trasa, 8.5-10 miasto
-
Podczas jazdy słychac dzwonienie????
bodyguard41 odpowiedział gumbas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Oszczedzac mozna,ale na klockach?Moim skromnym zdaniem oprócz silnika to najważniejszy element w aucie.Jesli dzwonia to jest cos nie tak,jesli jest cos nie tak to trzeba wymienic i tyle w temacie. -
Zycze wszystkim forumowiczom i posiadaczom Paskow wszystkiego najlepszego w nadchodzacym 2011 roku,jak najmniej wizyt w warsztatach, taniego paliwa, bezpieczenstwa na drodze i przyjemnosci z jazdy. Pozdrawiam:bleble
-
Zimny płyn chłodniczy w zbiorniczku
bodyguard41 odpowiedział dzali0 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Macie problem z temperatura? Sprobujcie dogrzac 2.5 tdi v6 przy -10 . To malenstwo musialbym bym pilowac na postoju przez co najmniej 10 minut na 5 tys obrotow,haha. Jak grzeje w srodku,pali w normie, przyspieszenie ok to nie ruszac tylko na stacje paliw, gotoweczke do baku i ogien,pozdrawiam -
Plyn zimowy a plyn zimowy.Wszystkie plyny z supermarketow to tandeta.Jest niby napisane do -23,-25 ale tak naprawde to nic z tego.Porzadne plyny wachaja sie w cenach od 25 do 35zł za 4 litry,pozdrawiam
-
cykanie pod kierownicą tylko na zimnym i na wolnych obrotach
bodyguard41 odpowiedział Pawełek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Moim zdaniem to przekaznik elektromagnetyczny Przekaźniki elektromagnetyczne działają na zasadzie elektromagnesu: prąd płynący w cewce przekaźnika wywołuje pole magnetyczne w rdzeniu i tym samym przyciąga (lub odpycha) odpowiedni styk lub grupę styków. Zasada działania przekaźnika: Przekaźnik ma trzy układy: układ odbiorczy - przeznaczony do odbioru zasilania prądu stałego lub przemiennego malej częstotliwości i składający się ze zwojnicy nawiniętej na stalowym rdzeniu. układ pośredniczący – zmienia energie elektryczna układu odbiorczego na energię strumienia magnetycznego, który pojawia się w obwodzie magnetycznym złożonym z: rdzenia, kotwicy i jarzma. układ wykonawczy, który uruchamia pod działaniem kotwicy zestawy sprężyn stykowych.--- od i cala historia skad macie te wasze cykanie, jak najbadziej narmalna sprawa. Pozdrawiam -
Duże Spalanie 1.9TDI automat
bodyguard41 odpowiedział jacekff → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
U mnie (2.5 tdi v6) miasto : do 12l/100km ,trasa Polska-Anglia : 1.predkosc do 140km/h -spalanie 6.9l/100km 2. predkosc srednia 150-170km/h - spalanie 8l/100km -
To ja z innej strony. Czy jest mozliwe zeby od wymiany do wymiany nie bralo nic oleju? Jezdze glownie po autostradach trasa Polska-Anglia-Polska ,mam nalatane 243tys .Pozdrawiam
-
Moze dlatego ze jezdzis spokojnie(2.8 litra,193 KM - jak mozna takim autem jezdzic spokojnie:debil).A tak powaznie moze wymiana oleju sie zbliza,poszukaj na forum jest o tym duzo,pozdrawiam.
-
Jesli bym mial okazje to zamienilbym mojego 2.5 v6 tdi na W8.Pierwszy i ostatni diesel,no chyba ze po 60-tce. Nie obrazam posiadaczy diesli,po prostu kazdy ma prawo do wlasnej opinii. Pozdrawiam forumowiczow.:kumple
-
Tak jest Daniel. VW ponad wszystko. Był golf 3 ,jest passat b5,bedzie touareg 5.0 v10,pozdrawiam maniakow VW :kumple
-
Witam. Po pierwsze taki przebieg w tym aucie z tym rocznikiem? Albo duuuuuuuuuze szczescie albo cofka,poza tym jak 2.5 v6 nie ma nalatane powyzej 200tys.(w tym roczniku) to tez nie dobrze,to auto nie moze stac w garazu- jest to autko na trasy i tyle.Po drugie jesli chodzi o rozrzad to podstawowa rzecz po zakupie auta - wymiana rozrzadu!!!!!!!!!Nie wierzymy zapewnieniom sprzedajacego nawet jesli jest ksiedzem(chuba im tymbardziej,hehe),nie wierzymy ksiazce serwisowej,wszystko jest do podrobienia.Koszta nie sa juz takie wielkie jak 3,4 lata temu,autko jest juz starsze,bo 99' to juz 11 latek,.Ja wymienialem w swoim 2 miesiace temu - koszta 1400zł - takze zniosle. Pozdrawiam i witam w gronie Pasków
-
Czujniki zużycia okładzin i ABS
bodyguard41 odpowiedział EbanPleban → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Moim zdaniem to sterownik ABS do naprawy - mialem podobny problem. Wiecej info - szukajka na forum,pozdrawiam -
ile palą wasze 2,5tdi silnik AKN
bodyguard41 odpowiedział TORENDES → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam.Dzisiaj trasa 1400km,przy 110km/h -6.9l,przy 120-130km/h - 7.3l,160-190km/h - 8.5-10.5l. Zima miasto 12-13l,lato 8.4l.Dodam ze tiptronic.Pozdrawiam -
2.5 TDI V6 przebiegi, drogie naprawy itp.
bodyguard41 odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam.Smigam 2.5 v6 od dluzszego czasu. Pisanie ze silniki sie sypia jest wyssane z palca.Jesli nie dbamy o auto lub uzywamy zamiennikow firmy"krzak" to przepraszam ,ale kazdy silnik sie posypie. Ilu z tych co sie wypowiada na forum jedzilo z takim silnikiem? 90% slyszalo od znajomego mechanika lub kolegi,ktorego kolega tez slyszal od kogos. Wkurza mnie juz takie pisanie,ze to i tamto. Jezdzilem w trasy 1.9tdi i powiem szczerze,ze nie zamienilbym za cholere na 1.9,gdyz 2.5 ma taka elastycznosc ze masakra.Pozdrawiam forumowiczow.Acha w kwestii watku: przebieg 236 tys. ,najdrozsza naprawa- rozrzad kompletny z pompa wody 1800zł(i nie wiem skad ceny 2500zł- 3500zł ).Rozrzad robiony w renomowanym warsztacie a nie u druciarzy,jeszcze raz pozdrawiam.