Odzio
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Odzio
- Urodziny 11.06.1996
Informacje osobiste
-
Imię
Przemysław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Sieradz
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
-
Rok produkcji
2003
-
Jestem umówiony na sobotę z mechanikiem i sie okaże Mam jeszcze jedno pytanie i prośbę. Przy odpaleniu na zimnym silniku włącza się na ok 20-30s wentylator na chłodnicy to normalne? A prośba.. Nie mogę znaleźć jakie numery mają czujniki G2/G62 i G83. W razie usterki jakiej formy najlepiej zakupić te czujniki? Pomoże ktoś?
-
No to nic tylko muszę się wybrać do mechanika i poprosić aby mi sprawdził te czujniki. VAG'a niestety nie posiadam. Dodam też, że gdy temperatura tak spadła o te dwie kreski to odczułem jakby intensywność grzania spadła. Może to być istotne
-
A możliwe że czujnik G2/G62 też daje jakieś "anomalie" ?
-
Witam wszystkich ! Podepnę się pod temat Ostatnim czasem zauważyłem że po rozgrzaniu silnika i zatrzymaniu się na światłach, wskaźnik temperatury spada około jednej kreski, chwile porusza się około 1mm i wraca powoli na swoje miejsce. Nie jest to regułą, czasami wgl'e temperatura nie spada. Dziś zauważyłem że podczas postoju jak i jazdy też takie coś mnie "nawiedziło".. Przypominam sobie że świeżo po kupnie (2-3 ms'ce temu) miałem z 4 razy przypadek gdy wskaźnik spadł na sam dół po czym znowu "wstał". Przez tydzień zdarza mi się to dosyć często i szukam powoli pomocy.. Dodam że miałem przypadek gdy w mrozie około -7 stopni temeratura spadła o dwie kreski, dopiero przy ponownej jeździe wróciła na swoje miejscę. Teraz temperatura na zewnątrz waha się w okolicacj 2 - -3 stopni. Pojawiły się sporadycznie takie dwa "łupnięcia" przy odpalaniu auta po nocy, ale nie wiem czy to ma jakiś związek. Pozdrawiam !