kris-driver
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kris-driver
- Urodziny 05.09.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Kryspin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Zagórów
Samochód
-
Silnik
B4 2.8 174KM (AAA)
-
Rok produkcji
1994
-
koledzy mówie co zrobiłem po waszych wszystkich podpowiedziach i jak narazie ustąpił cały ten bałagan zaczne od początku wymienione miałem filtry świece na NGK posprawdzane sonde komputer przekaźnik komputer moduł przepływke i wszystko było sprawne a dziwne objawy szarpania i problem ze spalaniem na nieparzystych cylindrach nadal był zostały mi do wymiany kable co pewnie powinienem zrobic odrazu kable zostały wymienione na nowe BERU koszt 420 zł i niestety to samo nadal się działo. Podjechałem jeszcze raz do znajomego mechaniora i powiedział że mam wymienić świece na oryginały z salonu a tam BOSCH po wymianie świec zabawy ustały na poprzednich przejechane zaledwie 300 km nie wiem co z nimi było nie tak ale teraz autko chodzi bardzo fajnie i spalanie się unormowało w granicy 13 l tak jak było kiedyś więc temat raczej pewnie do zamknięcia
-
moim zdaniem to oleju raczej dużo nie bierze bo na 10000 to spala jakiś 1 litr maks 1,5 litra a przejechane niby na liczniku ma 350000 sonda sprawdzana była u mechanika i wszystko z nią jest oki układ wydechowy sprawdzony i jest szczelny nie ma zadnych przedmuchów zostaó mi właśnie pokolei sprawdzanie teraz czujnika położenia wału i czujnika położenia wałka rozrządu jak by miał ktoś jakieś pomysły jeszcze to dajcie mi znać bo cały czas są z nim problemy
-
koledzy odgrzewam ponownie temat poniewaz spalanie nadal jest duże a powymieniałem już troszke czujników i teraz juz jest brak błędów w kompie vag nic juz nie widzi. Zauważyłem natomiast że cały czas jest to duże spalanie i do tego autko jak się wkręca na obroty to tak jak by się dławiło dopiero powyżej 3 tyś jakoś się kręci normalnie. Wykręciłem świece aby zobaczyc co tam z nimi i okazało sie że 3 świece z cylindra 2,4,6 są oki takie lekko brązowe popielate no jest oki natomiast 3 kolejne z cylindra 1,3,5 są całe czarne tak jak by nie przepalały i zastanawiam się czy może coś sie zepsuło z modułem chociaż z tego co wiem to jest on podzielony na sekcje 1/6 2/5 3/4 patrząc na niego to takjak by z góry na dół natomiast tutaj nie przepala sekcja cała dolna 1,3,5 co to może być pomoże ktoś lub jakieś wskazówki bo wymieniać na chybił troafił to troszke droga zabawa.
-
Witam wszystkich na tym forum i odrazu przechodzę do rzeczy mam od paru dni duży problem z paskiem b4 vr6 ponieważ strasznie dużo zaczął palić. Pasek jest zagazowany i wszystko chodziło bez najmniejszego problemu. Od paru dni spalanie na pb jak i lpg wzrosło prawie o 10l wcześniej pb palił w granicy 11-12l a gazu 14l a teraz nagle zaczą palić pb w granicy 20 - 21l a lpg tak 20 nawet do 24l. podłanczałem sie z kumplem do niego vag-iem i pokazał następujące błędy Address 01: Engine Controller: 021 906 258 BQ Component: MOTOR PMC 1 Coding: 0261203211 Shop #: 1267358018 2 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent Readiness: N/A po wykasowaniu tych błędów i przejechaniu kilkunastu kilometrów powrócił błąd Address 01: Engine Controller: 021 906 258 BQ Component: MOTOR PMC 1 Coding: 0261203211 Shop #: 1267358018 2 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded czujnik g62 posprawdzane wszystko działa prawidłowo nie ma zwarć sonda podobno oscyluje w dobrym przedziale tak powiedział mi gość który się na tym zna i nie wiem co z tym fantem dalej robić. Pomóżcie bo to spalanie jest teraz dość uciążliwe a nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Bardzo proszę o pomoc.