Skocz do zawartości

kaczan

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kaczan

  • Urodziny 22.12.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam podobny (może) problem w pasku 1.6 ALZ (2002 r.), ale tylko po deszczu lub gdy rano jest wilgoć na karoserii. Samochód z trudem odpala na zimnym silniku, jak zaskoczy, to prycha i z trudem wchodzi na obroty (najpierw 300 - 400 i prychanie), dopiero po paru sekundach wskakuje na 1000 i schodzi do 900. W suche dni się to nie dzieje. Po takiej "zabawie" zapala się kontrolka ESP, a VAG wyświetla błąd czujnika prędkości. Świece, przewody i cewka wymieniane 2 miesiące temu na NGK. Samochód ma instalację LPG i problem występuje zarówno przy zakręconym zaworze na zbiorniku i wyjeżdżonym gazie jak i na zasilaniu LPG. Wystarczy przejechać 2 - 3 kilometry, silnik się nagrzeje i problem ustępuje - samochód pali od razu. Na kable pryskałem wodą gdy było ciemno i zauważyłem pojedynczą iskrę w okolicy metalowych radiatorów na świecach. Macie jakiś pomysł, co jeszcze sprawdzić, żeby znaleźć źródło błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności