-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tom28
- Urodziny 14.03.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kościan
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mam pytanie. Jak nazywa się fachowo gumowy wąż który połączony jest zawór egr w vw passat B5 FL 2002r. Nie trzyma mi szczelności z zaworem egr. Ile kosztuje i gdzie można go kupic najlepiej. Prosze o pomoc. tom.
-
Też mi się lalo po zatankowaniu.pojechałem do mechanika i w bagażniku pod dywanem jest uszczelka z wężykami i tam bylo mokro od ropy.mechanik dokręcił ale i tak będe wymieniał uszczelke w tym miejscu.myślę że sprawa załatwiona. Pozdrawiam:dobrze
-
oszaleje!!! czujnik powietrza wymieniłem.moc auta jest ale do czasu , troche pojeżdze i na trasie chce wyprzedzac a tu nic mół!! jak zgasze silnik i znowusz odpale to wraca moc i tak w kółko . o co chodzi?????
-
Dzieki za porady. Z mocą to sobie poradziłem - wymiana czujnika powietrza. Co do pracy silnika jeszcze nie wiem.może jutro sie wyjaśni. ---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:05 ---------- )))
-
czy to by też miało wpływ na brak mocy?
-
Witam! mam też paska 130ps,2002rok 150tys przebieg. Najpierw wystąpiły drgania,wibracje które odczuwalne były w kabinie,nierówna praca silnika wszystko na wolnych obrotach.pojechałem do 1.mechanika-wymieniłem koło dwumasowe ze sprzegłem i jeszcze gożej doszły stuki w silniku! 2.mechanik trzeci pompowtrysk-za duza dawkka paliwa - wymieniłem! włączyłem silnik niby lepiej.Jak wyjechałem na trase to jak bym jechał 90 konnym matizem!zero kopa!no i powróciły wszystkie poprzzednie objawy! Prosze pomózcie o co chodzi.Wydałem juz 3,5 tyś i nic!