Skocz do zawartości

IrekKowal

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O IrekKowal

  • Urodziny 05.06.1960

Informacje osobiste

  • Imię
    Irek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. @Bullet, widze to auto srednio raz na tydzien od 3 lat, wiem kto nim jezdzi i jak jezdzi i nie oszczedza na serwisie. Poczytalem troche o tych silnikach stad pytania... rozumiem ze jesli turbo albo dwumas mimo wszystko bylo robione to bedzie wpis w papierowej ksiazce serwisowej, czy mimo wszystko trzeba udac sie do aso z vin'em, robia jakies problemy weryfikacja historii auta?
  2. @Duży, jak mocne były objawy, że dwumas i sprzęgło przy tym przebiegu już nie dają rady?
  3. Witam, To mój pierwszy post na tym forum. Mam okazje kupić Passata B6 2.0TDI z początku 2007 roku z silnikiem BKP. Auto ma przejechane w tym momencie 275tys. Auto było kupione jako nowe w polskim salonie przebieg jest rzeczywisty, książka serwisowa prowadzona do końca. Jednym słowem auto pewne. Pytanie do forumowiczów czy warto pchać się w to auto? Największe moje obawy budzi fakt, że podobno (nie widziałem jeszcze na własne oczy książki serwisowej) nie było zmieniane ani turbo ani dwumasa - czy to możliwe, że auto zrobiło 275tys na fabrycznych częściach? A jeśli tak to zakładam, że te 2 elementy są przy końcu żywotności. Wtryski standardowo zmienione podczas akcji serwisowej na boshowskie maja w tym momencie 75tys - jaka jest ich wytrzymałość? Czy jak BKP wytrzymało 275tys bez pękniętej głowicy to czy ten egzemplarz jest wolny od tej wady i jak już miałoby pęknąć to by pękło, czy to tylko kwestia czasu kiedy walnie? Dzięki za podpowiedzi! IK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności