Skocz do zawartości

Clipp3r

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Clipp3r

  • Urodziny 27.09.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gostyń

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Ok, zrobiłem log statyczny na kanałach jakie podałeś, wrzuciłem jeszcze kanał 001 dla wglądu temp silnika. Na postoju on się dogrzewa jak powinien, przy jeździe temp spada. http://vaglogi.pl/log-011_016_001_6oPuivp.html Sprawdziłem jeszcze pracę silnika przy odpiętej przepływce i jednak trochę nim szarpie tak jak z podłączoną.
  2. Zrobię jeszcze dzisiaj statyczne logi i zobaczysz jak to wygląda. Powiedz mi jeszcze czy na podmianę ECU musi być ten sam sterownik? Mam znajomego który ma też 1.6 ale nie znam konkretnego symbolu silnika i ECU. Okablowanie wyglądało na ok bo sprawdzałem je jak wyciągałem silnik z wycieraczek.
  3. Przesłałem jeszcze raz log na stronę ale widzę, że jest to samo. http://vaglogi.pl/log-000_001_002_GFO4Fn.html Miałem podejrzenia co do przepływki ponieważ jak ją odpiąłem i jeździłem jakiś czas dla sprawdzenia jak chodzi auto to na biegu jałowym silnik pracował równo, jak jest przepływka podłączona i włączę klime to trochę silnikiem narywa. Dodam jeszcze, że zaglądając do pliku to tam też jest binarka w tej kolumnie więc nie jest to wina implementacji.
  4. Zauważyłem właśnie, że temperatura podczas jazdy to ok 82 stopni, na postoju wzrasta do 84-86. Przy logach nic nie grzebałem, nawet ich nie otwierałem. Co Ci w nich nie pasuje? Czy wg logów przepływomierz jest ok? Miałem co do niego małe wątpliwości i zamierzałem go wymienić. Zrobię jeszcze log 011 i 006 statycznie i dam znać.
  5. Nowe logi kręcone w miarę możliwości od 1100 rpm do odcinki. http://vaglogi.pl/log-000_001_002_kU3V9.html http://vaglogi.pl/log-004_005_007_MAvlu.html http://vaglogi.pl/log-009_010_098_p0mmB9.html http://vaglogi.pl/log-099_IkeQAR9.html
  6. Cześć, mam problem z moim Passatem. Na klimatyzacji odczuwam znaczne obniżenie mocy szczególnie od dolnego zakresu obrotów. Potrafię ze skrzyżowania ruszać gorzej niż maluch a na dodatek słychać podczas ruszenia 2 cyknięcia choćby przekaźnik. Bez klimatyzacji chodzi bez problemu jeżeli chodzi o ruszanie. Ruszyć na klimie dynamiczniej można jeżeli się go wkręci na obroty przed ruszeniem. Druga sprawa to szarpnięcie podczas jazdy (niezależnie czy na AC czy bez). No i ostatnia rzecz to nieregularne wkręcanie się na wysokie obroty. Robi się taki efekt jakby falowania. Powiedzmy, że wkręcam się z 3 biegu od 2k obrotów to potrafi przy ok 4k lekko przydusić i znowu się wkręca. Kable WN wymienione ok 20k tys temu razem ze świecami (NGK), cewki nie ruszałem. Vag bez błędów. Auto posiada instalację LPG (roczną, STAG QBOX). Przebieg auta to 300kkm Niżej podaję logi do wglądu (logi rejestrowane bez klimy, elektryki (tylko światła) i na PB). http://vaglogi.pl/log-000_001_002_9r8CTu.html http://vaglogi.pl/log-004_005_007_C2Y08C.html http://vaglogi.pl/log-009_010_098_2OKRjRC.html http://vaglogi.pl/log-099_001_Xb9o0V.html Jeżeli czegoś brakuje bądź zrobiłem źle to dajcie znać a zrobię kolejne logi. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności