Skocz do zawartości

arkus281

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arkus281

  • Urodziny 05.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam. Nie doczytałem twojej wypowiedzi o napięciu zasilania w lampach głównych dlatego zapytałem o wartość opornika jaki należałoby zastosować aby obniżyć napięcie do takiej wartości jak w lampie głównej. Gdybym wiedział wcześniej że jest tam 9 V to nie zawracałbym głowy tylko sam bym sobie policzył. Moje niedopatrzenie... Co do odlutowujących się diod może i tak się dzieje, ale nie zawsze. Dowodem na to są diody niebieskie w liczniku które wymieniałem bo ponowne przylutowanie oryginalnych niestety nic nie dało. Dwie z 16 które wymieniłem w liczniku może i pobudziły się do świecenia ale swieciły jak umarłemu w dupie... Poza tym ja się nie pytałem co mi się stało z diodami, że nie świecą, tylko jaki jest ich symbol aby kupić identyczne.
  2. Witam. Korzystając z powyższej instrukcji wykonałem ringi w klapę ale świecą o wiele jaśniej od oryginalnych w błotniku. Wykorzystałem diody 5mm 4000mcd z opornikiem 680 Ohm. Podłączyłem je pod oświetlenie tablicy rej. ponieważ pozostawiłem światło wsteczne i przeciwmgielne na tradycyjnych żarówkach. Moje pytanie dotyczy tylko kwestii jakiego opornika trzeba zastosować na zasilaniu aby zmniejszyć jasność świecenia do poziomu jasności lamp fabrycznych w błotniku. A przy okazji tematu ringów może orientuje się ktoś jakie diody są zastosowane w fabrycznych lampach w błotniku bo trzy diody w jednej lampie przestały świecić i chciałem je wymienić na nowe. Chodzi mi o symbol diody oraz jaką ma moc w mcd bo nie chciałbym kupić złych, które będą świeciły za mocno lub za słabo.
  3. Po pierwsze sprawdź dokładnie połączenia przewodów w słupku (pod osłoną gumowa) lubiały pękać albo robią się zielone z wilgoci. Czytając twój post nie masz napięcia lub masy na moduł który jest przy podnośniku szyby w drzwiach. Sprawdz dokładnie brązowy gruby przewód masowy i gruby czerwony plusowy. Jeśli przewody są całe to weż probówkę i sprawdź czy na wtyczce w słupku jest plus i masa na grubych przewodach. jeśli nie ma to zdejmij osłonę progu przy drzwiach kierowcy aby dostać się do wiązki przewodów która jest pod wykładziną sprawdz czy przewody nie są ugnite (zwłaszcza na fabrycznych zgrzewach lubią gnić)
  4. Witam. Też mam passata b5 afn i montowałem do niego alarm TYTAN ds 200. Różni sie od od ds 300 tym że nie posiada funkcji antynapadowej, ale podłączenie pod moduł komfortu jest identyczne. Dołączam załącznik. Macie tam schemat połaczenia całego alarmu łącznie z pinami i kolorami kabli w module który jest pod nogami kierowcy (komfort). Z centralnym zamkiem musicie sie wpiąć w drzwi kierowcy po zdjęciu tapicerki. tytan ds300.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności