Skocz do zawartości

licho

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O licho

  • Urodziny 21.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam Jacku jak możesz to pochwal się czy (i jak) Ci się udało usunąć problem z twardniejącym hamulcem przy kilkukrotnym hamowaniu.Tak jak już kiedyś pisałem jak były mrozy zamarzało mi serwo, z wymianą się wstrzymałem. Teraz hamulce są ale sytuacja jest identyczna jak u Ciebie - pedał twardnieje przy kilkukrotnym naciśnięciu. Mięknie najszybciej jak włączę bieg, jedną nogą trzymam wciśnięty hamulec i powoli wypuszczam sprzęgło-- czemu tak się dzieje????nie wiem
  2. Witam mnie też pewnie czeka wymiana serwa bo obawiam się ze nie usunę tej wody inaczej. U mnie hamulce mają czkawki tylko jak temp spadnie poniżej -3. Jeżeli jest powyżej -3 heble jak żyleta, dlatego nie bardzo się spieszę z wymianą serwa,tylko kombinuje jak koń pod górę. Podejrzewam, że u mnie podczas jazdy woda przedostaje się z tej drugiej komory do tej komory co mogę włożyć wężyk bo wczoraj znowu odessałem ok 70 ml. Dzięki za wypowiedź Pozdrawiam
  3. Dzięki za poradę i fotkę, ale nie wiem czy odważę się sam to naprawiać. Może ktoś wie jak usunąć wodę z drugiej komory nie wymontowując serwa.
  4. witam Zaczyna mi pasować, wodę z serwa odpompowuję wkładając wężyk w otwór do którego wchodzi przewód z vacum pompki, odpompowuję wodę i serwo nadal zamarza. Skoro serwo ma dwie komory to musi zamarzać woda znajdująca się w drugiej komorze. W takim razie może ktoś wie jak usunąc wodę z tej drugiej komory? Czy konieczne jest wymontowywanie serwa? Jeśli tak, to bardzo bym prosił o wskazówki jak to serwo wymontować. Co do otworków odprowadzających wodę. Zdjęcia są na forum. Ale jak łopatologicznie to proszę: otworki są dwa, jeden pod akumulatorem drugi pod serwo. Wymontowujesz akumulator (opis na forum), odkręcasz podstawę do której jest przykręcany akumaulator i centralnie pod akumulatorem jest otwór z gumką -gumkę ponoć najlepiej wyrzucić i ja tak zrobiłem. Drugi otwór tak jak pisałem jest pod serwem , jak będziesz miał wymontowany akumulator i podstawę do której był przykręcony akumulator do bez problemu do niego sięgniesz ręką i paluszkiem przepchasz otworek:). Dla sprawdzenia po przepchaniu otworków wlej trochę wody to sprawdzisz czy otworki spełniają swoją funkcję. Udrożnienie otworków zajęło dla mnie (laika) ok 20 min.
  5. Witam Mam ten sam problem z moim passatem b5 FL 2001. Przejrzałem forum i stosując się do waszych porad:odessałem wodę z serwa, serwo 2 razy przepłukałem denaturatem, odetkałem otworki pod aku i serwo. Puki co jest ok, ale obawiam się, że jak bardziej spadnie temp. to znowu mi to serwo zamarznie. Wie może ktoś, jak wymontować serwo w ww passacie? Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności