Skocz do zawartości

tadi9

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tadi9

  • Urodziny 02.02.1975

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Węgorzewo

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Hak przyjechał w środę 06.04.2011, wszystko w porządku. Zobaczymy jak pójdzie montaż, będę próbować sam.
  2. Dzięki The_Saint za opinię. Zamówię ten hak i przedstawię przebieg montażu i formalności w stacji diagnostycznej oraz urzędzie komunikacji. Pozdrawiam
  3. Witam Szanownych Forumowiczów, chcę kupić taki hak http://allegro.pl/hak-holowniczy-vw-passat-b4-b3-passat-b-4-2000-kg-i1521172364.html Czy ktoś już zakładał taki hak? Czy były jakieś problemy z montażem i z wbiciem do dowodu rej?
  4. http://www.my-navia.pl/ na tej stronie jest dużo informacji
  5. Sprawdź ten zaworek, czy nie zaciął się. U mnie było odwrotnie, nie włączał obiegu wewnętrznego. WD-40 pomogło.
  6. Jak już złapiesz te 70 stopni, zatrzymaj się i przegazuj go trochę, temperatura powinna wzrosnąć do 90 a później do 100 stopni i powinny załączyć się wentylatory chłodnicy. Jeśli po zatrzymaniu rośnie temperatura do podanych powyżej i włączają się wentylatory, to powinno oznaczać, że walnięty termostat. Jeśli po zatrzymaniu nadal temperatura na wskażniku nie wzrasta ale włączają się wentylatory, oznacza to uszkodzenie czujnika temperatury lub wskaźnika. Dla pewności można zmierzyć temperaturę w zbiorniku wyrównawczym jakimś termometrem do pomiaru temperatury cieczy.
  7. Swiece do podgrzewania płynu chłodzącego włączają się dopiero po uruchomieniu silnika.
  8. Na zdjęciu widać zaznaczony elektrozaworek, który jest odpowiedzialny za sterowanie obiegiem wewnętrznym, trzeba go wyczyścić WD40 i miernikiem sprawdzić cewkę przekażnika oraz czy po naciśnięciu przycisku od obiegu wewnętrznego pojawia się napięcie na stykach. Tak jest u mnie, bo przy silniku jest pompa podciśnienia, nie wiem jak jest w benzyniaku, ale może być podobnie.
  9. tadi9

    silnik 90 a 100KM

    Czy to jest cena razem z hamownią? Czy dobrze to robią?
  10. tadi9

    odpala na 3 gary

    Sprawdź świece żarowe
  11. muszę trochę poczytać o tym. Może ktoś ma z etki zrzut tego deflektora, byłbym wdzięczny.
  12. Właśnie to wygląda jak kawałek rynienki, tylko za bardzo nie wiem co to jest ten deflektor i gdzie to dokładnie siedzi
  13. Witam, podczas demontażu miski olejowej znalazłem kawałek plastiku. Załączam zdjęcia, może ktoś wie co to za część i czy to jest groźny brak tego kawałka, nie wiem skąd się ułamała. Pudełko zapałek służy jako odniesienie, nie mam linijki pod ręką. Jeśli zachodzi potrzeba, postaram się wykonać dokładniejsze zdjęcia.
  14. Jak długo płyn nie był wymieniany, jaki to jest płyn? Może być tak, że termostat zaciął się i nie otwiera dużego obiegu. Sprawdź, czy nagrzewają się węże prowadzące do chłodnicy, czy nagrzewa się chłodnica, oczywiście jeżeli temperatura cieczy chłodzącej ma 90 stopni C, bo w takiej temp ( 87 lub innej np. 92 zależy jaki był zamontowany ) powinien otwierać termostat. Druga sprawa, warto sprawdzić, czy wskaźnik temperatury nie przekłamuje. Można użyć do tego termometru, zanurzając go w zbiorniku wyrównawczym i porównać temperatury.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności