Skocz do zawartości

powergad

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O powergad

  • Urodziny 17.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Zdzisław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łowicz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. a mógłbyś dodać odnośnik tego schematu. kolory się zgadzają tylko potrzebuje informacji jak podpiąć kabelki " z której strony w czujniku jest 1,2 itd bo jakiś mądry wyciął mi kostkę
  2. prawdopodobnie wszystkie wersje silnika wchodzą w grę kostka składa się z 4 kabli
  3. witam potrzebuje informacji na temat układu kabli(kolory) w kostce czujnika temperatury wody " etka nr rys 121-58 pozycja 4"
  4. Generalnie jeżeli masz poduszki i napinacze nie ma potrzeby ich wymieniać, wszystkie nie ważne od rodzaju sterownika są identyczne. Z samym sterownikiem możesz pokombinować- znaleźć jakiś 4-poduszkowy i spróbować podłączyć, kiedyś próbowałem zrobić taką kombinacje w a4, zakończyła się fiaskiem, były inne wtyczki... musisz to dokładnie przed kupnem sprawdzić. Swoją drogą sprawdzałeś pod kompem błędy? Jak nie to sprawdź i napisz co wyskoczyło. Da się, musiałbyś kupić taki fejs http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=23&prodid=118 lub podjechać do jakiegoś "magika", zwykłym interfejsem diagnostycznym nie da się tego wykasować. Są dwie szkoły, jedni twierdzą że to jednorazówka, drudzy że zadziała bez problemu. Z technicznego punktu widzenia powinien zadziałać, nie ma tam żadnego elementu, który się uszkadza, tylko elektronika.
  5. organoleptycznie odkręć schowek od strony pasażera, popatrz czy poducha jest cała i czy jest podłączona, kierowcy nawet nie musisz sprawdzać, zaślepkę zauważyłbyś od razu, przynajmniej te które ja spotykałem były fatalnej jakości, zdecydowanie odróżniające się od reszty. Popatrz też czy siedzenia nie były zszywane na zewnętrznym rancie. Natomiast jeśli chodzi o sterownik, powinieneś bez problemu wykasować wszystkie błędy oprócz "crash daty", chyba że błędy nie są sporadyczne tylko występują ciągle- wtedy dopiero po naprawieniu usterek. Poszukaj po kablach, może gdzieś kiepsko styka, np. kostki przy fotelach.
  6. Najlepiej znaleźć serwis który płyn "przepompuje" wymiana przez pedałowanie jest ryzykowna, chociaż większość właśnie w taki sposób wymienia, słyszałem tylko o kilku awariach, więc ryzyko nie jest szczególnie wysokie Wiadomo, lepiej wiedzieć jak to jest wymieniane i co wlewają do układu.
  7. Moim zdaniem będzie różnica choć ze sterownikami silników styczności nie miałem, w modułach komfortu mimo identycznych cyferek końcowe literki robiły różnice. Ja bym nie zaryzykował, ale poczekaj może ktoś będzie miał większe doświadczenie w tej materii.
  8. Panowie chcecie głuszyć furtki w b5? Też to przerabiałem, generalnie głuszy się po to żeby komora była szczelnie zamknięta. Pytanie za 100 pkt. czy czasem fabrycznie tak nie jest? Na różnych forach "specjaliści" każą głuszyć mimo to, opisując jak to dźwięk się poprawia etc. więc wygłuszyłem, efekt był taki że zerwałem te maty bo szkoda zawiasów (ciężar;) poprawy w dźwięku nie było (głośniki i wzmacniacz ze średniej półki). Poprawa będzie odczuwalna tylko jeśli nastawimy się psychicznie że ma być Jedyne co można zrobić to jakoś uciszyć boczek drzwi, przy głośnikach większej mocy trochę trzeszczy. Swoją drogą spotkałem się już z taką samą opinią montażystów z zakładów car audio, ale oczywiście jeżeli klient chce to będzie miał mało tego po wydaniu tych "paru groszy" więcej jak pewne że różnice na plus zauważy. Niestety dotyczy to tylko aut z zamkniętą komorą, resztę trzeba głuszyć.
  9. Przy tej mocy zestawu audio zakładanie kondensatora to nie najlepszy pomysł, na pewno nie zaszkodzi, może nawet pomoże ale przyczyny problemu nie zlikwiduje, a chyba o to chodzi? odpowiedz na pytania które zadał Szotek, pomoże to w ustaleniu przyczyny problemu. PS: może i Szotek z elektrycznego punktu widzenia zbyt "poprawnie" nie napisał natomiast sama koncepcja zdecydowanie lepsza niż pakowanie kondensatora w układ... Pozdrawiam
  10. powergad

    Audio - Ground Zero

    tak vw "nazwał" kolor LB6G, ale faktycznie średnio pasuje u mnie gra v41, polecam ciekawa zabawka, choć w połączeniu z alpinką robi się moim zdaniem zbyt ostro w górnych rejestrach, więc pewnie radio na "gwiazdkę" sobie nowe sprawię szczególnie że zakładanie panela mnie dobija... Pozdrawiam
  11. powergad

    Audio - Ground Zero

    to był wykres dla jakiegoś układu TDA Zmieniłeś JBL'a ? (żartuje oczywiście:) też mam kombi, ba nawet w podobnym kolorze, a mianowicie "racing green" tyle że b5-ke, kontynuując rozważania o podobieństwach, mam praktycznie to samo radio tylko w ładniejszym kolorze z tym że ja mam subwoofer "grający na klapę" (swoją drogą też jl) i oczywiście nie słyszę szmerów A wracając do tematu, bo znacznie nam się "odbiegło". Oczywiście lepiej coś zamkniętego do hip-hopu. Rozumiem że 600zł jest na głośnik i skrzynię? a okablowanie oddzielnie? Zaproponowałbym taki subwoofer i do tego np. taki wzmacniacz ewentualnie jeśli chcesz nowy, możesz pozostać wierny marce i kupić takie coś Pozdrawiam
  12. powergad

    Audio - Ground Zero

    Jak podkręcisz gain mocniej thd dojdzie i do 10% dlatego nigdy nie można powiedzieć że wzmacniacz "ma" takie a nie inne zniekształcenia. Zerknij na ten wykres, pomoże Ci zrozumieć na czym to polega Zresztą mówi się że przeciętny człowiek nie jest w stanie wyłapać zniekształceń do ok 1%, a biorąc pod uwagę miejsce odsłuchu pewnie nawet kilku %.
  13. powergad

    Audio - Ground Zero

    Wzmacniacz na pewno nie "ma" 1% THD, przy tylu była zmierzona jego moc, nie zagłębiając się w szczegóły zniekształcenia spadną poniżej 0,1% przy mniejszej mocy. Jeżeli natomiast chodzi o sam produkt również proponowałbym coś innego. Napisz co aktualnie siedzi w aucie, jakiej muzyki słuchasz i czego oczekujesz od "dodatkowego zestawu" Pozdrawiam
  14. Spróbuj może masę też pociągnąć bezpośrednio z akumulatora, ewentualnie popraw ułożenie kabla sygnałowego, albo zamień na jakiś inny. "Filtr pisków" z allegro na pewno nie jest dobrym pomysłem, może pomóc, ale przyczyny nie zlikwiduje. Czasami pomaga też połączenie obudowy wzmacniacza z obudową radia, likwiduje to różnice potencjału mas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności