Skocz do zawartości

blabson

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O blabson

  • Urodziny 02.02.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Mialem to samo w 1.9 AFN po czyszczeniu nastawnika pompy,zle wcelowalem w oczko i sie rozbieg,ciezko bylo zweryfikowac co zostalo do wymiany,mialem kupe gratów do tego silnika,po odkręceniu przewodów wtryskowych przy pompie jala sie ropa,wiec wymienilem pompe wtryskową i tak jeździłem 2 lata. Co do demontazu silnika to najlepiej rozebrac caly przód,zdeźak,zmocnienie z chlodnicami i mozesz wyjechac z silnikiem.
  2. U mnie sparciał oring chłodniczki oleju,po wyjeciu go rozleciał się w rękach koszt 10zł febi,przy tej operacji ściągałem kolektor ssący,przy okazji mycie silnika i przepustnicy.
  3. Te wynalazki z marketu omijam szerokim lukiem,ich teoretyczne 6A trzeba podzielic przez 2,tak wiec ladowanie rozladowanego aku trwa z 2dni.Na elektrodzie znalazlem schemat automatycznego prostownika na tranzystorach,najbardziej zalezalo mi na automatyce by nie pilnowac i nie przeladowac aku,podstawową opcja jest automatyczne wylanczanie gdy aku osiagnie 14,8V i zalancza sie spowrotem gdy napiecie spadnie do 12.8V,tryb reczny sluzy jako zasilacz,w zaleznosci od zastosowanego trafa mozna sporo wykrzesac,ja mam trafo toroidalne 17.5V 11.5A i tyle z niego wyciagam.Laduje akumulator zasadą 1/10.koszt budowy to ok 150zł ze wzgledu na nowe trafo,ale warte bylo.Dla chcacych moge zapodac link.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności