![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
blabson
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O blabson
- Urodziny 02.02.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1997
-
Demontaż/wyjęcie silnika w AVF - 1.9 TDI-PD?
blabson odpowiedział shel82 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mialem to samo w 1.9 AFN po czyszczeniu nastawnika pompy,zle wcelowalem w oczko i sie rozbieg,ciezko bylo zweryfikowac co zostalo do wymiany,mialem kupe gratów do tego silnika,po odkręceniu przewodów wtryskowych przy pompie jala sie ropa,wiec wymienilem pompe wtryskową i tak jeździłem 2 lata. Co do demontazu silnika to najlepiej rozebrac caly przód,zdeźak,zmocnienie z chlodnicami i mozesz wyjechac z silnikiem. -
U mnie sparciał oring chłodniczki oleju,po wyjeciu go rozleciał się w rękach koszt 10zł febi,przy tej operacji ściągałem kolektor ssący,przy okazji mycie silnika i przepustnicy.
-
Te wynalazki z marketu omijam szerokim lukiem,ich teoretyczne 6A trzeba podzielic przez 2,tak wiec ladowanie rozladowanego aku trwa z 2dni.Na elektrodzie znalazlem schemat automatycznego prostownika na tranzystorach,najbardziej zalezalo mi na automatyce by nie pilnowac i nie przeladowac aku,podstawową opcja jest automatyczne wylanczanie gdy aku osiagnie 14,8V i zalancza sie spowrotem gdy napiecie spadnie do 12.8V,tryb reczny sluzy jako zasilacz,w zaleznosci od zastosowanego trafa mozna sporo wykrzesac,ja mam trafo toroidalne 17.5V 11.5A i tyle z niego wyciagam.Laduje akumulator zasadą 1/10.koszt budowy to ok 150zł ze wzgledu na nowe trafo,ale warte bylo.Dla chcacych moge zapodac link.