Skocz do zawartości

marius_z

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marius_z

  • Urodziny 02.05.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    DK

Samochód

  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2009
  1. ...daje do myślenia https://www.stopvw.pl/usterki-dodatkowe-koszty-dla-klientow-vw/
  2. Witam. Mieszkam w Danii i tutaj aktualizacja softu nakazana jest odgórnie. Została wykonana na koniec stycznia. Ze zmian jakie dało się zauważyć to częstsze wypalanie DPF, z co 600-650km zeszło na 200-240km. DPF - nowy zamiennik założony w w marcu zeszłego roku. Miesiąc temu pojawił się błąd wtrysku P0203 oraz błąd procesora komputera (nie pamiętam kodu). Auto chodziło na 3 cylindry. Po odczekaniu ok. 2 godz. auto odpaliło normalnie, skasowałem błędy i następne 2kkm wszystko ok. W drodze do PL na Wielkanoc problem wtrysku powrócił i już nie zniknął. Auto odholowane do ASO w Danii, gdzie stwierdzono uszkodzenie wtrysku w skutek zużycia i wymieniono na nowy. Po 800 km, również w drodze do PL padł EGR który wymieniono już w PL nie ASO. (EGR- orginał VW był wymieniany również w zeszłym roku razem z DPF ). Ktoś podpowiedział mi, aby zwrócić się do VW, że łączę te dwie usterki z wymianą softu i jest szansa na zwrot poniesionych kosztów naprawy (może tylko wtrysku). Co Wy myślicie o tym? Czy mieliście jakieś awarie, które można łączyć z wymianą softu ? VW Passat B6 1.6 TDI CR, 2009r, 195000km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności