Skocz do zawartości

konmen

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O konmen

  • Urodziny 19.03.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. W sumie ustawianie potrzebnych mi funkcji mogę potraktować jednorazowo więc pewnie skorzystam z czyjejś pomocy;)
  2. napisałem w tym poście wiele rzeczy ale usunąłem to bo chyba mam rozwiązanie - jedno z prostszych - dwa przekaźniki bo nie wiem czy będę w stanie doobrać tranzystory i je odpowiednio zabezpieczyć. Jeden podaje stale (+) i przerywa go impuls otwierania zamka a drugi z podtrzymaniem załączany przez impuls zamykania zamka - no i uzyskuję (+) na czas zamykania samochodu. Jeszcze tylko muszę znaleźć krańcówki żeby podać na nie impuls z dodatkowego czujnika i głęboko zastanowić się jakiego rodzaju użyć czujnika - jakieś sugestie???
  3. Trochę się obawiam że przecięcie odizoluje mi komunikację centrala-zamek i z pilota tylko rozbroję alarm a żeby otworzyć drzwi musiał bym z kluczyka... i jeżeli mam rację to wymyśliłem że użyję przekaźnika sterowanego masą od strony centralki, wtedy odetnę możliwość rozbrajania alarmu poprzez zamek a zostawię pełną władzę centrali - dobrze dedukuję? jedyne co stracę to możliwość otwierania szyb kluczykiem - ale to akurat chcę przerzucić na pilota, a zamknąć szyby czy uzbroić alarm zawsze będę mógł też z zamka. Czyli jest mała szansa że znajdę (+) po uzbrojeniu alarmu??? choć myślałem już o diodzie w drzwiach ale nie wiem czy dostaje ona tylko impulsy czy to stałe 12V, choć impuls wystarczy żeby przekaźnik złapał... tylko cewka przekaźnika amperki podbiera... czytałem ale brak mi testera VAG 1551:633:
  4. czyli tnę czerwono-niebieski przy centralce i daję ukryty wyłącznik a zawsze mogę otworzyć kluczem, wyzwolić alarm, użyć ukrytego wyłącznika, zamknąć autko i otworzyć już normalnie z klucza rozbrajając alarm - dobrze dedukuję? To jeszcze muszę znaleźć miejsce gdzie jednym cięciem załatwię trzy wkładki a zawsze będę mógł zamknąć autko z kluczyka i alarm się uzbroi
  5. Na szczęście stoi na "strzeżonym" no ale czasem gdzieś się trzeba ruszyć... choć już zamieszałem żeby nie odpalał od tak sobie:634: to mimo wszystko z tego co opisałeś muszę więcej namieszać . Idąc tym tropem to odpowiedz mi proszę czy mogę bezkarnie "zerwać" połączenie wkładek z rozbrajaniem alarmu tak aby robić to wyłącznie z pilota tzn czy jest za to odpowiedzialny konkretny przewód czy ma on (ten przewód) jeszcze inne zastosowania. Widzę że muszę się mocno wgryźć w instalację elektryczną bo "ten" samochód sam nie zapala świateł mijania (mojej żony zapala - spadek po mnie) itp. itd.
  6. Wiem że można i odsyłam do instrukcji obsługi str. 23 Dla wygody ... dla wygody... z lenistwa - nie trzeba się wpatrywać czy pilot zadziałał nie taki "pierwszy lepszy" znowu Dlaczego uważasz że to nie alarm - jest aż tak słaby??? Spodziewałem się odpowiedzi takich jak Adriana i Michała - dziękuję za nie serdecznie choć miałem cichą nadzieję ze mogę to poustawiać bez dodatkowego sprzętu:zdegustowany: Apropo`s znacie kogoś w Toruniu kto mi może pomóc i nie zedrzeć - czyli nasuwa się dodatkowe pytanie - Ile taka usługa kosztuje? (chyba że jakiś kolega ma to w domu... )
  7. Witam. Mam wersję COMFORTLINE i mam pytanie o możliwość rozbudowania alarmu. Z tego co się zorientowałem to mam immobilizer, centralny zamek z funkcja ryglowania sterowany z pilota, na pewno blokadę kierownicy + to co już sam skonstruowałem ale nie mam czujników ruchu wewnątrz autka i tu wrócę do pytania: Czy można dołożyć np. czujnik mikrofalowy ewentualnie gdzie znajdę złącze zasilania dodatkowych czujników ? Bo samo zadziałanie czujnika przekieruję na krańcówki drzwi i alarm gotowy!!! Zdążyłem się już zorientować, ale pewny nie jestem, że moduł alarmu jest w liczniku ale liczę na jakieś inne miejsce gdzie się podłączę. I drugi problem - a właściwie kilka: Czy jednak istnieje możliwość samemu bez ASO włączać i wyłączać - dźwięk przy zazbrajaniu alarmu - auto zamykanie centrala podczas jazdy - otwieranie tylko drzwi kierowcy - domykanie (otwieranie też by się przydało) szyb z pilota a nie tylko z klucza i pewnie wiele innych o których jeszcze nie wiem - pomóżcie proszę albo przynajmniej skierujcie gdzie trzeba (nie do ASO)
  8. Witam. Podłączam się bo tu fachowców czuć!!! Mam wersję COMFORTLINE i mam pytanie o możliwość rozbudowania alarmu. Z tego co się zorientowałem to mam immobilizer transponderowy, centralny zamek z funkcja ryglowania sterowany z pilota, na pewno blokadę kierownicy + to co już sam skonstruowałem ale nie mam czujników ruchu wewnątrz autka i tu wrócę do pytania: Czy można dołożyć np. czujnik mikrofalowy ewentualnie gdzie znajdę złącze zasilania dodatkowych czujników ? Bo samo zadziałanie czujnika przekieruję na krańcówki drzwi i alarm gotowy!!! Zdążyłem się już zorientować, ale pewny nie jestem, że moduł alarmu jest w liczniku ale liczę na jakieś inne miejsce gdzie się podłączę. I drugi problem - a właściwie kilka: Czy jednak istnieje możliwość samemu bez ASO włączać i wyłączać - dźwięk przy zazbrajaniu alarmu - auto zamykanie centrala podczas jazdy - otwieranie tylko drzwi kierowcy - domykanie (otwieranie też by się przydało) szyb z pilota a nie tylko z klucza i pewnie wiele innych o których jeszcze nie wiem - pomóżcie proszę albo przynajmniej skierujcie gdzie trzeba (nie do ASO)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności