Skocz do zawartości

eliyahu

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O eliyahu

  • Urodziny 01.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Eliasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Mam passata b5fl z silnikiem vr5 2,3 z 5 garami. Sterownik LPG KME Diego G3, wtryski nowe. Gdy sekwencja przełącza po kolei każdy z cylindrów jest ok aż dojdzie do czwartego. W momencie gdy czwarty cylinder zostanie przełączony na gaz, piąty, który jest cały czas na benzynie przestaje chodzić. Sekundę później sterownik przełącza również piąty cylinder i wszystko wraca do normy. reasumując czwarty i piąty cylinder musi być cały czas zasilany tym samym paliwem. Gazem czy benzyną nie ważne. Chwila, w której dostają inne paliwo wyłącza zasilanie wtrysku piątego cylindra. Jakieś pomysły? Będę wdzięczny.
  2. Jak w temacie i na zdjęciu. Poszukuję tanio isofixu do passata b5fl.
  3. Mam 5 przewodowa, szerokopasmowa bezpośrednio na kolektorze czyli przed katalizatorem. Pierwsza sonda w układzie - sterująca. Muszę się dowiedzieć jak powstaje błąd "Performance too low". Bo wątpię żeby układ mierzył rezystancję grzałki bo moja ma ok 5 ohm czyli powinno się zgadzać. Czy jest gdzieś jakiś pomiar stopnia rozgrzania spalin przez sondę? Bo jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że na grzałce osadził się jakiś syf, który nie pozwala jej ograć spalin bo grzałka ma swoją oporność i napięcie wychodzi odpowiednie. Jeśli tak by było to znaczy, że wymiana mnie nie ominie. Czy zatem lambda sama mierzy temperaturę grzałki? Czy może jest jakiś czujnik, który to robi?
  4. Podczepię się: Mam pojawiający się błąd 17511 - Oxygen Sensor Heating Performance too low. Napięcie na grzałkę 13,5 V, rezystancja grzałki 4,8 Ohm zatem chyba wygląda dobrze. Gazownik twierdzi, że sonda pokazuje bardzo dobry pomiar mieszanki tylko ten błąd grzałki wyłącza użycie sondy do regulacji. Samochód zachowuje się bardzo dobrze po skasowaniu błędu. Jak błąd wraca (komputer przestaje korzystać z sygnału sondy) nie jest już tak dobrze. Nie ukrywam, że wymiana sondy za 500 zł to ostateczność, bo przecież jest, bo przecież mierzy dobrze. Jest jakiś sposób na zmuszenie komputera do korzystania z sygnału sondy? Ewentualnie co może powodować rozpoznanie błędu "Performance too low"? Bo może to wina jakiegoś innego czujnika od pomiaru 'Performance' a nie lambdy? Pomóżcie proszę bo mi się już pomysły skończyły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności