Skocz do zawartości

Sopel

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sopel

  • Urodziny 14.08.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam nabyłem Passat B5 1.9TDI 110KM AFN w październiku 2015r. Miał przejechać trasę LUBLIN - ITALIA 1900Km. Ale podczas podróży w Austrii chciałem przestawić ogrzewanie , zmniejszyć ( Klimatronic) , przyciski reagowały , ale nie nawiewy , tak jakby się zawiesił , cos pukało stukało pod deską , aż w końcu zaczął funkcjonować normalnie , dalej po przejechaniu 50-100km zatrzymałem się na kilka sekund żeby przesiąść się z kierowcą , nie gasząc motoru , zaczęła mrugać kontrolka od poziomu płynu chłodniczego , otwieram maskę a tam prawie pusto , święcąc latarką z dołu z góry z lewej z prawej nie widać wycieków , dolewam płynu , patrze ubywa , dolewam , ubywa w oczach , dolewam szybko zakręcam korek , gaz i poszedł , przejechałem 100km zatrzymuję się na postój zaczyna mrugać , dolewam płynu , gaz i przejeżdżam bez postoju 600km , staję w Italii na dłuższy postój , otwieram maskę pusto , temperatura obserwowana przez całą drogę , grzał również , czyli jakiś płyn tam był. Po szybkim namyśle , odłączam przewód od nagrzewnicy , robię krótki układ i wlewam płyn jadę do celu 300km i stan trzyma do dziś ale nie grzeje , a przyszły chłodne dni w ITALII , dzisiaj dmuchałem w nagrzewnicy , nie puszcza , nie słychać by najmniej że jest dziurawa , nie wiem co robić , wymiana nagrzewnicy ? czy czego się czepiać ? piszcie , pytajcie o szczegóły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności