Skocz do zawartości

jimmy02786

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jimmy02786

  • Urodziny 06.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2009
  1. Cześć, próbowałem znaleźć precyzyjną informację, w którym dokładnie miejscu trzeba nawiercić. Nigdzie nie ma. Ja wierciłem dwukrotnie, pierwsze nawiercenie było w złym miejscu Czytałem wypowiedzi na innym forum (chyba rosyjskim,skąd przyszła metoda "na śrubę"), że nawet trzykrotnie niektórzy wiercili. U mnie był jeszcze jeden problem - mimo iż bardzo uważałem, wpadły mi opiłki aluminium w tryby silnika, powodując zwarcie. Koledze z forum wypadły trybiki silnika, przestawiając tym samym pierwotne ustawienie. Także metoda na śrubę działa, ale obarczona jest lekkim ryzykiem Bezpieczniejsze są metody nie ingerujące w konstrukcje nastawnika.
  2. Google Ci wszystko odpowie prawdopodobnie nie masz sterowania. Moj instalator wyjmowal ponownie radio i wtyczke od mikrofonu wpial w inne miejsce. Na bank ktos juz opisal ten problem na forum, wiec owocnego szukania...
  3. Tez tak mialem. Nie wiem dokladnie o co chodzi (zestaw montowalem w serwisie car - audio), ale z tego co kojarze, sa dwie opcje wpiecia kabla od mikrofonu: dla radia ze sterowaniem glosem i bez sterowania. W zaleznosci od tego, jaką masz opcje, złe podłączenie skutkuje właśnie nie działającym mikrofonem...
  4. Cześć Szukam osoby z Warszawy (lub Piaseczno i okol.), która podjęłaby się podłączenia i skonfigurowania zestawu w moim Passacie. Radio RCD510. Białe zegary. Kierownica multimedialna nowego typu (taka jak w B7). Passat b6 z października 2009. Kupiłem: nową wiązkę tutaj http://allegro.pl/kabel-bluetooth-vw-rns-510-i-inne-plug-play-i5951148071.html moduł 5N0.035.730B wraz ze styropianem mikrofon Prośba o propozycje na priv. Szczegóły do uzgodnienia...
  5. wrzucę fotorelację, pod warunkiem, że zdecyduję się dokonać naprawy samemu. Być może zdecyduję się na wymianę czujnika w ASO. Wymiana będzie prosta, więc nie powinna kosztować dużo. Tym bardziej że sam czujnik kupiłem już we własnym zakresie (79 zł za nowy). Zależy mi, aby raz na jakiś czas pojawić się w ASO, dokonać wpisu w książkę oraz do bazy danych VW.
  6. A ten dziwny dźwięk, o którym wczoraj Ci pisałem na PW, to: 01592 - Air Quality Sensor (G238) dziś wyskoczył błąd czujnik odpowiada za przełączanie w tryb obiegu powietrza zamknięty/otwarty. jest walnięty i dlatego bez przerwy przełącza obiegi, stąd te dziwne dźwięki. Ale to już inna bajka, inny topic... Jeszcze raz wielkie dzięki!!! jednak vcds to podstawa dla tych, którzy lubią DIY ps. Może potrzebuje ktoś nowego nastawnika klap? Mam na zbyciu jeden, właściwie nowy
  7. Kuba, miałeś rację. Prawdopodobnie w czasie nawiercania/gwintowania zaprószył się opiłek, który powodował zwarcie. Rozkręciłem jeszcze raz nastawnik, spsikałem na maxa we wszystkich zakamarkach sprężonym powietrzem (w wersji rozpylonej, ale także płynnej, tak by wypłynęły wszystkie opiłki aluminium z przewiercanej obudowy). Na końcu intensywnie całość wypsikałem płynem do oczyszczania styków elektrycznych. Całość skręciłem i... Błędów nie pokazuje Dzięki za wsparcie, u mnie (miejmy nadzieję) problem rozwiązany... pzdr kuba
  8. Hej, Rozkręciłem nastawnik, przeczyściłem jedynie odkurzaczem środek, trybiki etc. (nie mam sprężonego powietrza, a dziś sklepy zamknięte) błąd P2009 nadal wyskakuje... nie bardzo widzę na tym ruskim forum opisu, jakie parametry mierzone miernikiem na każdym pinie powinien mieć sprawny nastawnik... już zaczynam się irytować... nie wiem dlaczego teraz wyskakuje P2009. Po pierwszym nawierceniu obudowy ten błąd nie wyskakiwał, ale wyskakiwał nadal P2015, stąd druga dziurka mocniej ograniczająca zasięg. już się pogubiłem
  9. Cześć, Po zmianie nastawnika pojawił się tylko 008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 148104 km Time Indication: 0 Date: 2011.14.07 Time: 22:06:58 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Lambda: -4.7 % Lambda: 0.0 % Voltage: 3.572 V Bin. Bits: 10001110 z nowym nastawnikiem: 22:10:01 Group 121 0.0 % Lambda -7.1 % Lambda 00000100 Bin. Bits 3.572 V Voltage Czy może pomóc dokładne wyczyszczenie starego oryginalnego nastawnika? Nie widzi mi się drugiego nawiercać może winą jest to, że nawiercałem tak naprawdę 2 dziury? pierwszą nawierciłem zbyt blisko. A może niepotrzebnie zakleiłem starą dziurę poxipolem? (choć co ma poxipol do zwarcia masy...) już sam nie wiem...
  10. Tak, mam. Zaraz wrzucę nowy nastawnik, pewnie nie będzie błędu P2009, ale pojawi się P2015. ten nastawnik miałem odsprzedać jako nowy, bo kupiłem go myśląc, że całe zamieszanie spowodowane jest błędnym nastawnikiem. Friday,01,January,2016,21:50:34:62939 VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 QG HW: 03L 907 309 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 3736 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 83968 032 535209 VCID: 7AFB1463352A82CEDA7-802F 3 Faults Found: 008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2009 - 000 - Short to Ground - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 148102 km Time Indication: 0 Date: 2011.14.07 Time: 20:54:35 Freeze Frame: RPM: 2346 /min Speed: 71.0 km/h Load: 79.6 % Load: 100.0 % Lambda: 100.2 % Mass Air / Rev.: 1215.0 mg/str Temperature: 44.1°C 008214 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2016 - 000 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 148104 km Time Indication: 0 Date: 2011.14.07 Time: 21:39:48 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Lambda: -4.7 % Lambda: 0.0 % Voltage: 0.000 V Bin. Bits: 00000000 008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2008 - 000 - Electrical Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Load: 100.0 % Lambda: 99.4 % Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str Temperature: 51.3°C Readiness: 1 1 0 0 1
  11. po odpięciu wtyczki, poza błędem P2009 pojawił się: 21:42:18 Group 121 0.0 % Lambda -4.7 % Lambda 00000000 Bin. Bits 0.000 V Voltage
  12. Hejka, Pomiar na 121 daje parametry: Address 01: Engine (03L 906 022 QG) 21:10:28 Group 121 0.0 % Lambda -4.7 % Lambda 00000000 Bin. Bits 0.912 V Voltage Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 QG HW: 03L 907 309 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 3736 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 83968 032 535209 VCID: 7AFB1463352A82CEDA7-802F 1 Fault Found: 008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2009 - 000 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 148102 km Time Indication: 0 Date: 2011.14.07 Time: 20:54:35 Freeze Frame: RPM: 2346 /min Speed: 71.0 km/h Load: 79.6 % Load: 100.0 % Lambda: 100.2 % Mass Air / Rev.: 1215.0 mg/str Temperature: 44.1°C
  13. Cześć, Jednak zdecydowałem się i rozkręciłem nastawnik, nawierciłem dziurę w miejscu wskazanym na zdjęciu, nagwintowałem i wkręciłem śrubę, która zastępuje plastikowy ogranicznik w kolektorze. Błąd P2015 przesłał wyskakiwać Ale... Pojawia się błąd: P2009 008201 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 P2009 - 000 - zwarcie z masa Czy powodem może być nawiercony nastawnik? wkręconą śrubę posmarowałem poxipolem dla uszczelnienia... Czy może uszkodziła się wtyczka wiązki dochodzącej do nastawnika? Kilka razy ją wpinałem i wypinałem, może coś kabel się uszkodził? Pomożecie?
  14. Cześć Panowie, Mam ten sam problem. Zna ktoś mechanika w Warszawie lub okol., który chciałby się podjąć naprawy w sposób opisany przez kolegę Cineek (na śrubę)? Zdążyłem już kupić nowy nastawnik, błąd oczywiście wyskakuje nadal. Obstawiam, że winny jest plastikowy ogranicznik na drążku w kolektorze... Nie czuję się na siłach, by samemu rozkręcić ten nastawnik i w odpowiednim miejscu nawiercić dziurę na śrubę... Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności