Kędzior1505733031
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Kędzior1505733031
- Urodziny 12.02.1993
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Oln
Samochód
-
Silnik
B4 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1994
-
Niestety membranka to nie była. Na szczęście znalazłem odpowiedź - silnik krokowy. Po jego odłączeniu samochód ożył. Nie ma problemu z zapalaniem jak jest ciepły. Dopóki nie kupię kolejnego to pomęczę się z niskimi obrotami jak jest zimny i z za wysokimi jak jest ciepły. A i dziękuję za pomoc i wesołych @edit: No i nie silnik krokowy... Sprawa wyszła błaha ale może komuś się przyda. Pod gumową osłoną przyłącza do monowtrysku kable się upaliły bądź zardzewiały - w każdym razie nie łączyły i to była przyczyna.
-
Przeszukałem forum i tu najbardziej pasuje mój problem. Historię czas zacząć: Około tydzień temu wyjechałem do sklepu. Samochód odpalił bez problemu. Postał około 5 minut na PB. Przegazówka do ponad 2k obrotów, zmiana na gaz i jedziemy. Podjechałem do sklepu około 2 km. Przy próbie uruchomienia na benzynie samochód nie odpalał. Na gazie bez problemu. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda, że samochód po "odstaniu" odpala bez problemów. Przy ciepłym silniku aby palił muszę mu dać od razu w gaz. Wymieniałem dzisiaj filtr paliwa. Po odpaleniu trzymając gaz samochód schodzi z obrotów. Przy "pompowaniu" wkręca się wyżej. Gdzie szukać problemu?