![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
jarekb61
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jarekb61
- Urodziny 12.12.1961
Informacje osobiste
-
Imię
Jarek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ostrołęka
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
2000
-
800 tyś km i dalej jeździ...nie to nie w124, to B5fl 2001 na taxi w UK.
jarekb61 odpowiedział Patrick → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Znajomy ma audi a6. Dobija już do 600k km i dalej jeździ -
Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG
jarekb61 odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Cześć, czy mógłby ktoś mi powiedzieć za co odpowiedzialny jest dany kolor na tym obrazku. http://img16.imageshack.us/img16/3166/immo2doimmo3.png Ponieważ robię przerzut licznika pół fis na pełen fis w audi a6. Udało mi się zlokalizować już VIN, IMMO oraz dane oznaczone na obrazku żółtym, niebieskim i zielonym kolorem . Jakbym wiedział co oznaczają kolory pomarańczowy i czerwony może byłoby mi je łatwiej znaleźć. Pozdrawiam. edit: już wiem wszystko to co chciałem . -
Musisz przełożyć bieguny na szczotkach silników żeby zmienić kierunek obrotów. we wtyczce panelu sterowania szyb musisz zamienić miejscami dwa przewody w dłuższym rządku za pomocą igły odblokowuje się styk i wyciąga i wszystko powinno być OK:) Pozdrawiam
-
Przerobiłem do tej pory kilkadziesiąt passatów. Nie trzeba wyjmować silnika. Musisz umieć posługiwać się migiem , pistoletem do malowania. Dużo roboty jest z przetłoczeniem i przyspawaniem wzmocnień do maglownicy. Prawidłowo ustawiona maglownica, wtedy nie ocierają pedały o drążek kierownicy. Nie wycinamy całej ściany grodziowej, tylko to co nie zbędne i wstawiamy całą ścianę grodziową. Wtedy jest podwójnie mocno i spawamy. Trochę roboty jest z przerobieniem instalacji elektrycznej, bo po przekręceniu wszystko działa na odwrót. Jeżeli ktoś nie ma smykałki i dobrego pomyślunku nie powinni się za to brać, te autko leci co najmniej 2-stówki. Pierwszy samochód nie zawsze jest idealnie przełożony. Pomysły przychodzą z każdym następnym samochodem. Pierwszy mój samochód wyszedł dobrze, z małymi nie widocznymi błędami działania na odwrót elektryki szyb. Następny już niczym nie różnił się od fabrycznego. Jeżdżę już moim anglikiem ponad trzy lata. Nic się nie dzieje. Uważam, że będzie mi służył jeszcze długie lata. Jest dobrze zakonserwowany. Co niektórzy narzekają na angliki robione przez nie solidnych mechaników, albo przekładek, które są częściowo uszkodzone. Dobrze zrobiony anglik nie odbiega od oryginału. Przełożenie passata zajmuje mi 2 tygodnie (z moim doświadczeniem). Abyś dał rade z powrotem go poskładać!