Skocz do zawartości

meil12345

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O meil12345

  • Urodziny 22.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2013
  1. Też mi się tak zdawało. Ale na wszelki wypadek sprawdziłem. Są całe. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że problem może leżeć po stronie panelu sterowania Climatronikiem.
  2. Wiesz co sprawdzałem bezpieczniki ale tylko te przy kolumnie kierowniczej po lewej stronie - dostęp od strony drzwi. Tam jest bezpiecznik 30A (jeśli mnie pamięć nie myli pozycja 25 lub 26) i on jest OK - jest cały. Innego dużego nie sprawdzałem - czy chodzi Ci może o te bezpieczniki umieszczone na płytach górnej/dolnej pod kolumną kierowniczą za tymi bezpiecznikami przy drzwiach?
  3. Jeżeli zwarcie to gdzie go szukać? W wiązce czy raczej gdzieś w silniku? Jakieś propozycje? Dziś auto zostało u elektryka - ma dalej walczyć z problemem. Panel na pierwszy rzut oka wygląda na ok ale wiem iż nie jest to sposób na jego weryfikację. Samodiagnozę przeprowadza bez najmniejszych problemów, no ale zobaczymy może dziś się coś wyjaśni.
  4. Witam, Potrzebuję pomocy w zdiagnozowaniu i naprawie problemu. Mam Passata b5 z klimatronikiem. Od jakiegoś czasu szwankował wiatrak dmuchawy. Raz wiało powietrze raz potrafił się wyłączyć. Samochód został odstawiony do elektronika. Rozebrał wentylator i okazało się że problemem niewłaściwej pracy była luźna kostka wentylatora. Podobno nadpaliły się styki w niej jak i w układzie/płytce sterowania która jest w dmuchawie.Wszystko zostało naprawione i powinno działać. Faktycznie działało ale do czasu - jakieś 60 km. Pojechałem w sobotę w trasę i nagle dmuchawa włączyła się na maksymalne obroty przy jednoczesnym wyłączeniu się sprężarki od klimatyzacji - nagle przestało wiać zimnym powietrzem. Pomimo iż klimatyzacja nie działała na wyświetlaczu cały czas palił się napis AUTO i wiało maksymalną siłą nadmuchu. Próba zmiany zarówno prędkości obrotów jak i temperatury nie wpływa na zmianę prędkości dmuchawy. Po przełączeniu na ECON również to samo - brak reakcji na zmianę prędkości nawiewu. Dopiero po wyłączeniu nawiewu na OFF i późniejszym włączeniu nadmuchu - bez względu czy to w tryb ECON czy AUTO (klimatyzacja się załącza) układ wentylacji działa przez jakiś czas - czasami 15 sekund czasami dłużej (działa zmiana prędkości dmuchawy) po czym znowu wentylator załącza się na maksymalne obroty i znowu nie można ich zmienić. Dziś samochód zaprowadziłem powtórnie do elektryka i po sprawdzeniu stwierdzili iż to co zrobili jest ok i nie powinno przysparzać problemów. Kazali testować i jeśli nadal sytuacja się będzie powtarzała to przyjechać ponownie. Niestety wszystkie testy o których mówili przeprowadziłem i nic. Oczywiście odczytałem błędy i wyświetla 4F9 - błąd powraca. Czy ma ktoś pomysł co z tym fantem zrobić? Nadmienię iż szczotki są jeszcze ok.
  5. Odnośnie gwarancji, to jak kiedyś kupowałem żarówki NightGuide Double Lifetime Philips-a to na moje pytanie o gwarancję powiedziano mi, że wynosi ona 12 miesięcy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności