Skocz do zawartości

xiofarii

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O xiofarii

  • Urodziny 26.11.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zabrze

Samochód

  • Silnik
    CAWB
  • Rok produkcji
    2008
  1. Zastanawiam się nad samym włącznikiem, musiałbym poświęcić trochę czasu i pomierzyć wszystko, na pewno da się...Poczekam aż mróz odpuści i dam znać jeśli coś mądrego wywnioskuje Tak teraz myślę, że podświetla się napis "AUTO" na żółto kiedy włącznik jest w pozycji AUTO więc może z niego wziąć sygnał przez przekaźnik i drugi przez styk NC z żarówki postojowej i powinno banglać
  2. Witam Panów, chciałem u siebie w B6 także zainstalować DRL w kratkę zderzaka w miejsce halogena, niestety ja oryginalnie nie posiadam halogenów, zamówiłem już kratki pod halogen i DRL, posiadam czujniki zmierzchu i deszczu i teraz pytanie do Was, skąd wziąć sygnał aby w pozycji "0" przełącznika świateł DRL nie świeciło, a w Auto w dzień świeciły DRL, a po zmierzchu przełączało na mijania? Nie chcę robić dodatkowo wyłączania DRL po ręcznym (wg mnie zbędne). Pozdrawiam!
  3. Jakieś zimniejsze najlepiej, ngk są ok
  4. U mnie zawsze wraca do końca tylko siła z jaką trzeba wcisnąć sprzęgło w celu rozsprzęglenia jest bardzo mała. Tak dzisiaj się zastanawiałem, że zestawy sprzęgła jak w passatach są samoregulujące więc po wymianie samej tarczy docisk działa w innym zakresie niż na zużytej tarczy i stąd może takie objawy? wymieniać całość?
  5. A objawy miałeś podobne do moich?sam zgłupiałem, bo usłyszałem opinie takie, że po wymianie kpl sprzęgła bądź wyczyszczeniu wszystkiego i poskladanie na nowo moze dać taki efekt wiec sam nie wiem czy jestem przewrażliwiony czy serio jest coś nie halo
  6. Witam, odgrzeję trochę kotleta, otóż 2 tygodnie temu oddałem mechanikowi swoją B6 2.0 TSi CAWB na wymianę uszczelnienia na wale, po zdjęciu skrzyni mechanik stwierdził zużytą tarczę sprzęgłową i oddał ją do regeneracji (obito nową okładzinę). Po odebraniu auta od razu zauważyłem, że sprzęgło chodzi bardzo "lekko" tzn jej siła sprężynowania jest znikoma, przez co przy szybszym puszczeniu sprzęgła noga pracuje szybciej niż pedał sprzęgła, dodam iż przed wizytą u mechanika sprzęgło chodziło normalnie, nie ślizgało się, a pedał sprzęgła sprężynował z normalną siłą, teraz sprzęgła w ogóle się nie czuje. Wraz z mechanikiem odpowietrzaliśmy układ, kolejnego dnia robiłem to samo, płyn uzupełniony, nieszczelności nie widać. Objaw nasila się po dłuższym postoju, po kilkukrotnym wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła jest nieco lepiej, jednak to nie to samo co było przed wymianą tarczy sprz. W czym szukać przyczyny? ogólne objawy wskazują na nieszczelność, miał ktoś kiedyś podobne objawy?
  7. Nie będę zakładać nowego tematu, do wymiany D1S nie potrzeba zdejmować zderzaka i lamp w B6?pytam, bo próbowałem tak zrobić, ale nie umiem wyjąć dekielków zakrywających żarnik..
  8. Troche odgrzeję kotleta, może ktoś wkleić listę kodowania centralki dla B6 2008 rok?chodzi mi oDRL, coming/L.home itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności