Skocz do zawartości

meo14

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O meo14

  • Urodziny 14.01.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Myszków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam ,dołączę się do tematu ,mam zamiar wyczyścić nastawnik ale mam pewne wątpliwości czy to pomorze bo przekopałem większość tematów o nastawniku i natrafiłem na temat w którym ktoś pisał że jeśli wypnie się wtyczkę czujnika prędkości w skrzyni biegów i objawy ustaną to na 100% nastawnik ,ale u mnie po odpięciu bez zmian czyli: pali na dotyk ,nie kopci podczas przyśpieszania i jak jest zimny to pracuje równo ale jak się rozgrzeje to już zaczyna się dziać , falują wolne obroty 880~902 dawka paliwa skacze 3,2~3,6 nawet momentami 4,0 oraz kąt wtrysku 48~51 , korekty na cylindrach tez skaczą ale oscylują w normie 0,30 do 0,89 rożnie. Problem w tym że im dłużej jadę i silnik bardziej nagrzany tym gorzej i do tego dochodzi uciążliwe buczenie w kabinie podczas jazdy około 1600 ~2000 obrotów na zimnym tego prawie nie ma .Dodam że czujnik temp.paliwa w nastawniku wskazuje prawidłowo sprawdziłem po nocy podpinając Vaga temp w dolocie 2,2 c na zewnątrz 2.0 c paliwo pokazywało 3,1c , dolot szczelny sprawdzony . Pytanie czy winą tego jest nastawnik ? czy to coś da jak go rozbiorę i wyczyszczę ,pytam ponieważ tego jeszcze nie robiłem a widzę ze trochę z tym jest precyzyjnej roboty . Będę wdzięczny za jakakolwiek poradę
  2. niestety nie wiem co jest ,próbowałem tak jak kolega mi dał instrukcje zgrać i naprawić ale za cholere nie da się połączyć ,wszystkie poduchy są odpinałem je i wpinałem oraz załatwiłem sobie inny sterownik na próbę i nic .poddaje się:sciana:sciana
  3. Witam , to i ja sie dopisze w tym wątku i zapytam o mój problem ,wiec tak może to ma związek z tym ,grzebałem przy radiu właściwie wyciągałem go i rozbierałem osłonę ,po tej mojej zabawie z radiem zaczęła świecić kontrolka poduszki ,wyskoczył błąd i nie da się go skasować ,czy tam za radiem jest coś od poduszek co mogłem naruszyć ?
  4. Witam wszystkich forumowiczów, kupiłem paska niedawno nigdy nie mialem vw , ale do rzeczy w moim bylo tak ze bardzo długo się rozgrzewal temperatura na wskaźniku wachala się wymieniłem termostat i jak ręką odjął szybko się grzeję i temperatura w połowie wskaźnika i ani drgnienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności