Skocz do zawartości

DanielDaniel

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O DanielDaniel

  • Urodziny 03.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Piszę z podobnym problemem jak moi przedmówcy. Cała sytuacja na pozór jest prosta, ale jednak mechanicy nie wiedzą o c chodzi i co może być przyczyną. Miałem wyciek z pompy vacum (od dołu, oznaki wycieku ropy były na łączeniu z głowicą)- wymieniłem uszczelkę na oryginalną i zamontowałem z powrotem pompę. Po przejechaniu 15 km dalej to sam. Więc kupiłem używaną Bosch z końcówką M + nowa oryginalna uszczelka i dalej cieknie ale już nie tak jak wtedy. 1. Czy mechanik mógł za mocno dokręcić śruby? 2. Czy może to być coś innego? Mechanicy rozkładają ręce a jeden mówi, że może to być mikropęknięcie na głowicy… Nie jest to jakiś duży wyciek, po zdjęciu osłony silnika na kostce brukowej nie ma oznak ropy…czyli t jest mały wyciek ale mnie to strasznie denerwuje…najbardziej obawiam się porannych rozruchów (po nocy), jak będzie minusowa temperatura… Proszę bardzo o porady i pomoc. Passat B6 2006r. seria silnika BMP 8V. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności