Piszę z podobnym problemem jak moi przedmówcy.
Cała sytuacja na pozór jest prosta, ale jednak mechanicy nie wiedzą o c chodzi i co może być przyczyną.
Miałem wyciek z pompy vacum (od dołu, oznaki wycieku ropy były na łączeniu z głowicą)- wymieniłem uszczelkę na oryginalną i zamontowałem z powrotem pompę. Po przejechaniu 15 km dalej to sam. Więc kupiłem używaną Bosch z końcówką M + nowa oryginalna uszczelka i dalej cieknie ale już nie tak jak wtedy.
1. Czy mechanik mógł za mocno dokręcić śruby?
2. Czy może to być coś innego?
Mechanicy rozkładają ręce a jeden mówi, że może to być mikropęknięcie na głowicy…
Nie jest to jakiś duży wyciek, po zdjęciu osłony silnika na kostce brukowej nie ma oznak ropy…czyli t jest mały wyciek ale mnie to strasznie denerwuje…najbardziej obawiam się porannych rozruchów (po nocy), jak będzie minusowa temperatura…
Proszę bardzo o porady i pomoc.
Passat B6 2006r. seria silnika BMP 8V.
Pozdrawiam