Skocz do zawartości

mario_n

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mario_n

  • Urodziny 10.03.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2011
  1. Tutaj żeby było jakieś miarodajne odniesienie należałoby zrobić pomiary spalania dieslem (odcinki do 3 km na zimnym silniku). Może któryś z kolegów właścicieli diesla pokusiłby się?
  2. Dziękuję MM_VW. To jest razem z miastem (w mieście kilometraż nie jest zbyt duży - do pracy ok 10 km w obie strony plus inne dojazdy, np. sklepy, lekarz, urzędy), Ponieważ urodził mi się syn niedawno, to np. trasę Wrocław - wieś k. Zamościa będę pokonywał pewnie z 6- 8 razy w roku (trzeba wywieść chłopaka na wieś plus podróże do rodziny - Warszawa, Mazury, a pewnie jakiś wypad nad morze. Moje myślenie o B8 TDI 190 KM nie ma do końca charakteru czysto ekonomicznego np. w kontekście zakupu 1.8 TSI (oczywiście też mam pewne ograniczenia). Raczej chodziło o frajdę z jazdy, tzn. dobre przyśpieszenie, elastyczność no i jednak niższe spalanie niż TSI (miałem jazdę próbną 1.8 TSI i spalanie średnie wyniosło ok. 10 l - cykl miasto, ale nie korki plus obwodnica W-wia). Obawiam się tego DPF-a dlatego zastanwiam się czy w przedstawionej przeze nie charakterystyce podróży nie miałbym z nim problemów. Dodam, że alternatywnie mogę jeździć do pracy kilkukilometrowym odcinkiem A8. Może to też byłby raz na jakiś czas sposób na DPF-a?
  3. Czy ktoś z Forumowiczów miał/ ma problemy z DPF-em w B8 2.0 TDI 190 KM? Pytanie trochę w kontekście wypowiedzi kolegi (anka), że adblue korzystnie wpływa na filtr. I czy ktoś z was używa tego samochodu głównie w mieście, a trasy raz na jakiś czas? Czy wystarczy raz na jakiś czas (np. miesiąc) zrobić krótką przejażdżkę w trasie aby nie mieć problemów z filtrem DPF? Ogólnie proszę o Waszą opinie o tym silniku i wrażenia z jazd (spalanie przyśpieszenia, elastyczność). Kusi mnie ten silnik ze względu na osiągi i spalanie. Normalnie używam samochodu w mieście, ale w najbliższych latach czeka mnie rocznie ok. 8-10 tras średnio ok. 500 km każda. Rocznie coś ok. 12.000 - 15.000 km. Pytam o ten silnik bo inni użytkownicy (np. RADEK -któremu dziękuję za opinię) mieli problemy z DPF-em, ale w silniku 150 KM.
  4. I co odebrałeś? Jeżeli tak napisz kilka spostrzeżeń po pierwszych dniach użytkowania (spalanie, przyśpieszenia, inne). - - - - - aktualizacja - - - - - I co odebrałeś? Napisz kilka uwag (spalanie, przyśpieszenia, inne).
  5. Proszę o opinię użytkowników diesli (najchętniej 2.0 150 kM). Chodzi o filtr DPF i użytkowanie samochodu głównie w mieście, ale z kilkoma w ciągu roku trasami w Polsce (Wrocław - Zamość, Wrocław - Warszawa, Wrocław - nad morze, Wrocław - Mazury). Na co dzień kilkukilometrowe dojazdy do pracy we Wrocławiu. Czy ktoś użytkuje diesla B8 w podobnych warunkach (tzn. na co dzień miasto) i mógłby się podzielić swoimi uwagami, tzn. czy nie ma problemów z DPF-em, ogólna ocena, komfort jazdy, elastyczność itd. Czy wystarczy raz na jakiś czas (tydzień, miesiąc?) zrobić odcinek w trasie (np. wyjazd na obwodnice autostradową) żeby z DPF-em nie było problemów? Kusi mnie zakup diesla (2.0 150 kM) - przewaga w spalaniu, elastyczności, ale trochę obawiam się kłopotów z DPF-em.
  6. Proszę o opinię użytkowników diesli (najchętniej 2.0 150 kM). Chodzi o filtr DPF i użytkowanie samochodu głównie w mieście, ale z kilkoma w ciągu roku trasami w Polsce (Wrocław - Zamość, Wrocław - Warszawa, Wrocław - nad morze, Wrocław - Mazury). Na co dzień kilkukilometrowe dojazdy do pracy we Wrocławiu. Czy ktoś użytkuje diesla B8 w podobnych warunkach (tzn. na co dzień miasto) i mógłby się podzielić swoimi uwagami, tzn. czy nie ma problemów z DPF-em, ogólna ocena, komfort jazdy, elastyczność itd. Czy wystarczy raz na jakiś czas (tydzień, miesiąc?) zrobić odcinek w trasie (np. wyjazd na obwodnice autostradową) żeby z DPF-em nie było problemów? Kusi mnie zakup diesla (2.0 150 kM) - przewaga w spalaniu, elastyczności, ale trochę obawiam się kłopotów z DPF-em.
  7. Wygląda na to, że nie jestem odosobniony w tej opinii. Wcale mnie to jednak nie pociesza, bo z założenia chciałem kupić komfortowy samochód dla całej rodziny służący również do dalekich podróży, a tutaj jednak pasażerowie mogą narzekać. A np. niezadowolona żona to nie jest najlepsza opcja:). Co ciekawe, ale i bardzo subiektywne, tylna kanapa bywa bardziej komfortowa w samochodach o klasę niższych (jako punkt odniesienia samochód mojej żony - Toyota Corolla).
  8. Szanowni Forumowicze, Dobry wieczór! Jestem nowym uczestnikiem Forum zainteresowanym zakupem nowego Passata w wersji TSI 1.8 DSG lub 2.0 220 km DSG. Moje pytanie dotyczy tylnej kanapy. Nie wiem czy będziecie w stanie odpowiedzieć, bo w końcu zasiadacie głównie za sterami ..., ale może ktoś podzieli się swoimi doświadczeniami. Mam wrażenie, że ta kanapa jest źle wyprofilowana i niezbyt wygodna. Jest oczywiście możliwość, że z moimi plecami jest coś nie tak, a kanapa jest całkiem w porządku. Proszę o Wasze, bądź Waszych pasażerów opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności