Skocz do zawartości

sulimaps

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sulimaps

  • Urodziny 02.06.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    P
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pruchnik

Samochód

  • Silnik
    1.9 TDI BLS
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam. Czy sprawdzał ktoś w silniku 1.9 TDI BLS jakie jest podciśnienie na wolnych obrotach między gruszką turbiny, a zaworem N75? Byłem tam gdzie mi regenerowali turbo, bo ciągle przeładowuje. Gość pomierzył podciśnienia i stwierdził, że jest za duże przed gruszką (-0.8bara). Zmierzył w swoim 2.0 TDI gdzie nie ma N75 tylko zestaw zaworów w jednym i u niego było -0.55. Stwierdził, że pewnie N75 jest niesprawny (nówka oryginał założony dopiero) i nie ma sensu próbować nawet regulować sztangi. Po drodze wstąpiłem do znajomego z silnikiem BLS, któremu turbo działa prawidłowo i też ma ponad -0.8 bara między gruszką,a turbem na wolnych. Więc, chyba fachowiec od regeneracji nie ma racji.... Proszę o info jak ktoś mierzył. Pozdrawiam.
  2. Przeładowuje ci turbina przez moment na niższych obrotach a przy 2000 obrotów się równa z zadanym i najprawdopodobniej dlatego zaczyna ciągnąć wtedy. Jak jest za dużo powietrza w stosunku do paliwa to silnik jest słabszy. Mam to samo tylko w sporo większym zakresie. U mnie zaczyna ciągnąc dopiero od 2700.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności