sulimaps
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sulimaps
- Urodziny 02.06.1985
Informacje osobiste
-
Imię
P
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pruchnik
Samochód
-
Silnik
1.9 TDI BLS
-
Rok produkcji
2006
-
Witam. Czy sprawdzał ktoś w silniku 1.9 TDI BLS jakie jest podciśnienie na wolnych obrotach między gruszką turbiny, a zaworem N75? Byłem tam gdzie mi regenerowali turbo, bo ciągle przeładowuje. Gość pomierzył podciśnienia i stwierdził, że jest za duże przed gruszką (-0.8bara). Zmierzył w swoim 2.0 TDI gdzie nie ma N75 tylko zestaw zaworów w jednym i u niego było -0.55. Stwierdził, że pewnie N75 jest niesprawny (nówka oryginał założony dopiero) i nie ma sensu próbować nawet regulować sztangi. Po drodze wstąpiłem do znajomego z silnikiem BLS, któremu turbo działa prawidłowo i też ma ponad -0.8 bara między gruszką,a turbem na wolnych. Więc, chyba fachowiec od regeneracji nie ma racji.... Proszę o info jak ktoś mierzył. Pozdrawiam.
-
Proszę o analizę logów Passat b6 1.9 TDI 105 KM BKC
sulimaps odpowiedział csasas → na temat → Analizy logów
Przeładowuje ci turbina przez moment na niższych obrotach a przy 2000 obrotów się równa z zadanym i najprawdopodobniej dlatego zaczyna ciągnąć wtedy. Jak jest za dużo powietrza w stosunku do paliwa to silnik jest słabszy. Mam to samo tylko w sporo większym zakresie. U mnie zaczyna ciągnąc dopiero od 2700.