Skocz do zawartości

R90

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O R90

  • Urodziny 18.11.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    esc

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Grucha, dziś mi wywaliło 4 błędy, po dłuższej jeździe. 17705 Błąd 17545 za bogata mieszanka na jałowym. Te dwa były. Doszły dwa kolejne: 17947 - Clutch Pedal Switch (F36) P1539 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent 17511 P1103 3510 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low Co to może oznaczać? Podejrzałem kanał 32 i korekcje nie są dobre. Pierwsza wynosi -9% a druga 5,5%. Jaka jest interpretacja tego?
  2. SynPower to już koszt prawie 200zł za 5l , ale czytam opinie i faktycznie są bardzo pozytywne. Max life zaleje niebawem, bo jeżeli to uszczelniacze to trochę je naprawi, a na kolejnej wymianie zastanowię się nad SynPower.
  3. Witam, pacjent to Golf 4 1.8T AUM, 2002 rok, przy kupnie 141,6tys, obecnie 146,2. Przebieg oryginalny. Pierwsza sprawa. Przy kupnie bagnet zalany na ful, po przejechaniu kolejnych km, oleju zaczęło ubywać, tyle że nieregularnie. W między czasie musiałem wymienić uszczelkę pod pokrywą, bo się pociła pokrywa i dodatkowo zalewało świeczki, przez co auto szarpało. Generalnie przejechałem nim jakieś 4,5tys km i mi wypił pól litra. Zauważyłem, że głównie gdy przycisnę autostradą powyżej 140km/h, to wtedy tego oleju ubywa, tak jak jeźdzę do tych 100-110 to nic nie bierze. dodatkowo teraz przy chłodnych porankach, po nocy jak odpalę auto, to po jakiś 10s spaliny mają lekko niebieskie zabarwienie. Jak przykładam rękę do rury, to ręka śmierdzi przepalonym olejem. Myślałem, że tka musi być, ale po minucie już np. tego smordu nie ma, spaliny nie mają tej woni. Oczywiście i kolor się zmienia na normalny. W Niemczech Golf był do 2009 roku. Pierwszy serwis przy 33tys km dopiero...i cały czas zalewali go olejem, zgodnym z normą 505.01 (?!)., 5W30. Trochę to dziwne, gdyż norma ta tyczy się silników Diesla. W Polsce lali mu Castrola 5W30 a przy ostatniej wymianie, przy 133tys, mobil 1 5W40. Co do ubytków, podejrzewam 3 rzeczy. Początek uszczelniaczy zaworowych. Możliwe też , że zapiekły się pierścienie i nie zbierają tak jak powinny. Trzecia opcja to turbo rzyga olejem, ale to musiałbym rozebrać dolot przy ICku, żeby stwierdzić. Za 2 tys wymieniam olej. Już sobie upatrzyłęm Valvoline 5W40. Nie upalam go od odcinki, czasem zdarza mi się przeciągnąć pod 6tys obr. Obowiązkowo płukanka przed wymianą. Dobry wybór?
  4. 002+033 http://vaglog.pl/log_229105.html (patrzeć na drugą część) 003+020 http://vaglog.pl/log_229105.html patrzeć również na drugą część 002+118 http://vaglog.pl/log_229103.html pomylilem sie i zamiast 115 zlogowaem 002, no ale jest też jakiś pogląd. 005 118 120 http://vaglog.pl/log_229104.html Logi mające na celu zobaczyć jak auto się zachowuję podczas przyspieszania od zera do setki. W pierwszym przypadku było włączone ESP, więc mi trochę ściął z obrotów na początku. Podczas drugiej próby wyłączylem. I powiem tak. szału to to nie ma. Maksymalny moment obrotowy 210 NM powinien fabrycznie osiągać przy 1800obr/min. Ze względu na to , że auto już 13 letnie, więc krzywa momentu przesuwa się lekko. Powiedzmy do kolicy 2300obr/min. a u mnie przy tych obrotach ona ma 135 NM!! Uważam, że to za mało i tak jak mówiłem, czuć, że turbo wstaję późno. Tak jak pisałem, wywala mi błąd 17705 o nieszczelności w dolocie, więc musze to ogarnąć.
  5. OK, jutro zrobie i dam logi. Czy logi mogą być na 2 biegu?
  6. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Link już poprawiony. Co do turbo, chodziło mi o to, że w ECU jest wartość zadana, którą powinno turbo mieć na poszczególnych obrotach. Czy nie za słabo się zbiera? Czy kąt wyprzedzenia zapłonu powinien oscylować czy rosnąć w miare przyspieszania ? http://vaglog.pl/log_228820.html . tutaj sa wskazaznia z mjego, tamto jest złe. Cofnięcie kąta wyprzedzenia zapłonu przez układ regulacji spalania stukowego - jak te wartości powinny wyglądać? Czy odchyłka od wartości zera jest normalna ?
  7. Zobacz jakie wzorcowe przepływy powietrza powinien mieć ten silnik i potem porównaj ze swoimi. Wiadomo, że jak jest ochyłka +- 5% to wszystko gra, ale przy większych trzeba dalej drążyć temat.
  8. Ja tu widzę, że turbo słabo łapie do tych 2000 obr, znowu potem jest solidne przeładowanie o 0,5bar.
  9. Witam, poproszę o analizę logów. Objawy 'pacjenta' pod tym linkiem: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=580387 Model samochodu Golf 4, Rodzaj silnika 1.8t Oznaczenie silnika AUM Rok produkcji 2002. Logi statyczne: 000,001,003 http://vaglog.pl/log_228723.html Logi dynamiczne: 001 http://vaglog.pl/log_228815.html 003 http://vaglog.pl/log_228816.html - Przepływka wygląda ok. 110g/s przy 5000obr/min wydaję się ok (czytałem , że optimum powinno być 120g/s), inni twierdzą, że za malo 004 http://vaglog.pl/log_228817.html 010 http://vaglog.pl/log_204418.html - tutaj warto może sie przyjrzeć 011 http://vaglog.pl/log_228820.html 002+115+118 http://vaglog.pl/log_228821.html - turbo nie pompuję od dołu, dopiero od 2500tys pokrywa się z zadanymi wartościami. Czytałem, że może to być wina nieszczelnego dolotu, gdyż poprzedni właściciel wspominał coś o rozszczelnieniu w celu słyszenia świstu lewego powietrza. 003+008+011 http://vaglog.pl/log_228822.html 001 + 032 http://vaglog.pl/log_228823.html - jedna wartość jest na minusie a podobno powinno być zero. 014+015+016 http://vaglog.pl/log_228824.html - zapłony raczej nie wypadają 022+023+026 http://vaglog.pl/log_228825.html - napięcia na cewkach. jedna chyba na oko odstaję od innych. dodatkowo nie wiem co to jest to timing retardation. W większości jest 0 ale zdarza się, że są na plusie te wartości. Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności