georgeby
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O georgeby
- Urodziny 03.02.1994
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Opolskie
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kto mi powie jakie heble najlepiej wentylowane zalozyc do B5 3BG ?
-
Wiem i dlatego nie chce przesadzić , zastanawiałem się nad turbinką od Audi 2.0 TDI 170 konnego to była chyba wersja b6
-
Słuchaj to jest tak , mam tylko koło zamachowe z benzyny 1.8 , a tarcze i docisk kupiłem oryginalny do tego silnika ale sztywny a nie dwumas , przy wadze dwumas wraz z kołem standardowym wyniósł 16.5 kg a jednomas z kołem 1.8 14kg , ważone zaraz przed wymianą
-
Heble sa w planie Ale dziex za info o przegubach , wiesz mam dopasowany od Audi , sterowanie wtrysków i całego silnika jest praktycznie takie samo , ale turbina dostaje więcej barów i ładniej ją słychać Dzisiaj wymieniłem półos lewą bo było ją słychać. Jakie heble polecasz ?
-
Polecam wymiane sterownika , mam wszczepiony sterownik od Audi , dłubniętą pompe paliwa oraz sprzęgło lżejsze o 1.5 kilo 101/136
-
Ja mam zrobione AVB 101 na 136 w tym momencie wiecej info w moim temacie : http://forum.vw-passat.pl/threads/145806-VW-Passat-B5-FL-By-georgeby . tylke musze niedlugo przeguby wymienic bo sie koncza i moje pytanie , przeguby z wersji 130 pasuja do 101 ? mam w planach mody do ok 200 ps wiec mocniejsze napewno sie przydadza. polecam zmiane sterownika zamiast wirusa
-
Panowie , wymieniłem dwumas na jesnomas, dopasowałem koło zamachowe z audi 1.8 benzyna a tarcza i docisk oryginalny, jest lżejsze o 1.5 kg , czuć różnice przy przyśpieszaniu. Odpala troche bardziej jak benzyna , dzwiek silnika jest troche inny a przy wiekszych obrotach jest głośniejszy. jest dziwne drganie o którym pisał kolega wyżej ale na tym sie kończy
-
Wymieniłem sprzegło na 1.5 kg lzejsze , jest roznica